FOLLOWERS

Khamis, Disember 09, 2010

AIKK??LAGI SKALI..

Entri ni saya kopi copy dari akaun tumblr saya semalam..hehe

semalam saya ada wat entri bertanya..
pernah tak dalam hidup uols di uji..
ujian dalam idup kadang-kadang boleh menyebabkan kita terduduk dan buntu..kan??
perkara sebegini sebenarnya lumrah dalam sebuah kehidupan..huhu

Saya pernah..dn banyak kali gak lerr..huhu

Tapi ujan yang saya maksudkan di atas..pernah tak uols diuji kesabaran dituduh macam2???
uiii…berat sangat kalau nak di ceritakan ek, kalau benda2 cmni..
bayangkan..orang menuduh kita..tapi kita tidak boleh untuk menjawab tuduhan..bukan tidak diberikan pilihan..tetapi tuduhan tersebut, bila kita menjawabnya akan menyebabkan kesengsaraan kepada pihak lain…huhuhu

berat beno bunyinye tu ek..kwang3

memang sangat berat..ujian itu sangat besar..kerana dgn pengorbanan tidak menjawab tuduhan tersebut..kita bukan saja akan dipersalahkan..
malah mungkin akan mendapat hinaan dan cercaan yag agak besar..
kita tahu kita tidak sepenuhnya bersalah..
tetapi, jika kita buka mulut akan memberikan 'kesan' kepada orang lain..
seperti pepatah inggeris..


'AS A MATTER OF PRINCIPLE, I'LL PLAY THE GAME LIKE U WANT TO BE PLAYED..AS A MATTER OF FACTS..I'LL WON THEM'


tapi itulah yg dinamakn ‘BERKORBAN’ kan??huhu



*semoga segala pengorbanan kita mendapat hikmah yang lebih baik di masa depan..insyaAllah..
*pernahke uols diuji sebegitu???bolehla kongsikan

0 komen:

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan