FOLLOWERS

Khamis, Jun 27, 2013

TERUJANYER SAYA!!!!

haha..tajuk menunjukkan over xcited..
saya mmg agak teruja dan hepi..
sebabnya selepas ini saya lebih mudah nak update blog..
sebabnya lagi saya dah jumpa caranya..hahaha...
jakunnya hakuuuu..


dulu2 malas nak update sebab malas nak bukak lappy..
bila sy tra guna google kat henpon..tengokkk!!



huhuhu...
dah tu camna saya nak menaip..memang tak dapat..hohoho
gambo banyak dalam henpon..kalau boleh update dengan fon sambil baring pun boleh update...kann


soooooo...tadi tetiba rasa nak tra download yg lain..
saya download mozilla..huuu


dan...tadaaaaaa...
saya boleh update guna fon sekarang.hihi...jakunnnnn..

ok itu aje nak citer
dulu bila baca blog orang..jeles giler rasa bila dorang cakap update guna fon...walhal fon sama dengan saya..
sekarang tidak lagiiiiii.hihi..

ok terima kasih sudi membaca
-end-



0 komen:

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan