FOLLOWERS

Jumaat, April 08, 2011

GAMBAR KERETA POLIS MALAYSIA DAN LUAR NEGARA..

ni kereta peronda polis Malaysia sekarang..
dah tau kan...


Mitsubishi Lancer Evolution


Mitsubishi Lancer Evolution



Naza Kia Forte


Naza Kia Forte


Naza Kia Forte

Naza Kia Forte



Toyota camry


Toyota camry



ni kereta polis Malaysia akan datang...
ok tipu...



ni kereta polis Italy
 Lamborghini  Gallardo  LP-560
fuyyoo!!..hehe

 Lamborghini  Gallardo  LP-560



bawah ni kereta polis Jepun
Nissan Fair Lady 350Z


polis Amerika
  
Chevrolet Corvetta


polis Jerman
Brabus Rocket


polis UK
 Lamborghini  Murcielago


UK jugak..
 Lamborghini  Gallardo

polis UK lagi.. 
 Caparo T1


fuyoooo....!!
kalaula kereta sport ni yang jadi kereta peronda Malaysia..
takde mat rempit dah kat malaysia ni gayanya...
sume pakat nak jadi polis...
dapat bawa kereta sport free..kihkih

-end-



* eh 'Yang'..kalau kereta sport ni jadi kereta peronda Malaysia..awak tukar kerja jadi polis yer...kihkihkih..


32 komen:

MIZZ SUE (asam.garam.gula) berkata...

INSYAALLAH ADIK SU NNTI PAKAI YG MCM TU..HUHU...AMINNN...BOLEH TUMPANG PI PASAR NNTI

ApiH berkata...

nak jd polis kat UK la... boleh ke... hahaaa...

kpah k-poh berkata...

kereta mahal2 buat rugi je kalau rosak teruk masa kejar penjenayah..heee

cik rama-rama berkata...

eh2..law kete sport kereta peronda polis ad kt mesia...incik hubby aii melonjak gembira ni...lg pun dye mmg unit pengangkutan..hahaha..
sje blogwalking... :)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

sumpah cool giler!
lancer kowt!
yg ta thn tuh..lambogini kowt!
adui. konpem leh kejar perompak! :P

kalau kt Mesia cm 2..mmg mat2 rempit sume kantoi maaa...

Ujang9897 berkata...

ada sebijik kat rumah...

Woofer Storm berkata...

mmaf sis,line tak berapa nak bw,,p1 ni nak mnta lelong kot,heheee

*nak satu Lamborghini Gallardo je la,kalau ada kat malaysia ni rasanya cikgu pun nak jadi polis gak...ngeeeeee

Izamir Ridzwan berkata...

alamak cmne evo ayah IR ade kt sini

Isteri Yang Comel berkata...

uiks canggih jugak tu keta malaysia. qaseh mana dapat pi keta ieb yang last tu.. ekekkek

*luv Syahnia* berkata...

suma pakat2 nak tumpang kete plis ;)

Faizal Fredley berkata...

baru jer lepas beli 2 bijik....

wath berkata...

patut la ramai sangat bercita2 nak jadik polis sekarang ni.

sampai keje kat opis tanak wat. beranganje nk jadik polis. -tetibe emo ngan dak opis ni

hahaha

fyna berkata...

sangat canggih...
;)

JIJI YU berkata...

abi aku polis..tapi tak naek pon kete n i..

Cik Kamoo berkata...

kena cari bakal suami keje polis ar pasnie ...leh la try 2-3 jenis kete

Haw berkata...

bagus kerja jadi polis.. tp jgn rasuah yaa!! ;)

Sunah Mohammad berkata...

okehhhh...entri yang ni saya nak komen...hehehe...

tapi tak nampak gambar sangat lah...nampak gambar pertama jee..

sebab tenet lambat cam ciput...huhuhu...

YanaMIB berkata...

yg brabus tu sbb mmg kereta tu keluaran negara jerman..huhu..ssh nk compare dgn negara luar ni kn..tgk teksi mesia pn cam kesian sgt..ngee~ =)

Naddia berkata...

nk carik scandel keje polis laa...

♥ ajaa tyne ♥ berkata...

nak jadi polis gak.
hehehe.klu kete polis hebat cm tue..=D

~~Ticer Wann~~ berkata...

jelesnya kat pak polisi.... :D

mykhalis berkata...

aduhh.. khalis kalau nampak kereta nie msti ajak lumba punya..biasanya diorang layan je

Blog terbaik

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini

Rozuan Ismail berkata...

kaya betol..semua pakai lamborghini

AH7 berkata...

mantap 2~~~

mrs.sabri berkata...

best cuci mata tgok kereta bapak polisi.. :)

Solihin Zubir berkata...

ingatkan kereta polis malaysia dh makin hebat.. baru je nak bangga..
rupa2nya yg luar negara lg hebat! hahaha... mmg x dpt nk lari laa..

adan berkata...

smart ar kereta polis luar negara..

mzhany berkata...

ahaha,
tapi tak semua polis bleh bwk kete kete tuh kan...huhuhu

ok la tu kak, malaysia guna lancer tuh, agak2 bleh dah tu kejar org...

kay_are berkata...

biar betul!! series kat jepun gne fairlady.. cane nak apply jadi polis kat jepun?? aja2.. huu

BLADE EDGE berkata...

salam akak....


fuuhh!! smua jenis kereta laju tu...xlarat la mat rempit nk lari jauh2 esok...

Qaseh dalia adelia berkata...

fuyooo nak jadi polis lah ..haha

khaifaiz berkata...

smart gak.. nk order sebijik la.. ngeh ngeh ngeh

hai qaseh

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan