FOLLOWERS

Khamis, Ogos 02, 2012

SURAT SIARAN KEMENTERIAN | CUTI BERGANTI HARI RAYA AIDILFITRI 2012

ni sayang lebih kat kerajaan ni..kahkah
kalau bagi cuti start hari Khamis lagi sayang..hahaha..
kerajaan lulus bagi cuti raya bermula Jumaat, 17 Ogos 2012
kena ganti pada 22 September 2012 (Sabtu)..huwaaaa...tarikh besday den tuuuu..huhuhu



kalau raya hari Ahad..takkan Sabtu baru nak balik
nak balik Jumaat mesti jem teramat tu..
penatnyer fikir nak drive sorang2 balik kampung..
kreta pun x g servis lagi ni..
sedeyyy...macam2 dalam kepala..huhuhuhu...



*sedih bila fikir orang hepi-hepi..kita merana,sedih..tapi bila kita fikir positif ada orang lagi sedih hidupnya kita akan menjadi lebih tenang..sabarla duhai hati..duit raya kan dah ditukar??..haha..bergembiralah..huhuhu

9 komen:

ahsfantasy24 berkata...

tenang2..
selesaikan satu2 (:
semoga dipermudahkan..

Tanpa Nama berkata...

surat siaran ni untuk cikgu dengan murid je ke eh?untuk pekerja awam lain pun sama ke?

qasehraihan berkata...

@ahsfantasy24
TQ so much,dear..org hidup sendiri gini la..sume nak kena fikir sendiri..huwaaa..tringat mak!huhu

qasehraihan berkata...

@Tanpa Nama
aha..soalan yang bagus..nanti kita tanya pak najib..hehe..tapi kalau murid dah cuti..parent mesti dah awal2 lagi cuti kan?hehe

Enh Ear berkata...

huhuhuhu.... itu lah pasal.. tak kesah cuti ari apa pun.. tak bila bab nak kena drve balik tu...
dah pening pening pening kalo 2,3jam tak pe.. ni 8 jam.. nak beli tket flght tak mampu.. hihihi..
pape pun positif.. kot2 lah jumpa tgh jalan t.. hon hon la..

Ardini Humaira berkata...

agak lewat cuti raya kali ni kan... uhuu... tapi dni tak dapat balik raya... dah tak pas nak naik flight... raya di perantauan.. duk miri.. kampung halaman kat kelantan... nyanyi lagu air mata syawal lah nanti huaaaa :'(

Ikmal berkata...

Assalam, dapatlah cuti awal erk... mesti bersorak gembira para cikgu2 dan murid nie.. heheh

Che Rosliza Che mat berkata...

Seronok jadik cikgu hihihi

hyuuga neji berkata...

tak yah balik pun takpe, . . .
tapi kalau ade peluang balik tu baliklah, . . .

seronoknye awak dapat balik,

tapi raya kat perantauan pun seronok jugak, . . .
(cubaan menyedapkan hati sendiri)
Kodiang oh kodiang

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan