FOLLOWERS

Jumaat, September 30, 2011

KISAH HATI AKU DAN DIA..

lirik lagu umpama sebuah puisi..
bait-bait 'Kisah Hati' ini cukup menyentuh hati..
diri ini tahu suatu masa, DIA akan baca entry ini..
dan tahu DIA akan tahu bahawa, bait ini ditujukan untuknya..
bait-bait ini ialah..'Kisah Hati' kami..
sukar..perit..pedih..terpaksa di telan..huhuhuhu...





Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya...




* umpama memeluk kaktus...semakin erat dipeluk semakin sakit..

3 komen:

Unknown berkata...

hurm..hati tu kecik je..tp pelbagai rasa dok ada dalm tu

kpah k-poh Sharifahnor berkata...

berhati-hati dgn hati....hmmmm

Unknown berkata...

erk,x tahu plak apa masalah dia.kalau guna google chrome ok je.kalau guna mozilla memang problem ckit

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan