FOLLOWERS

Jumaat, Disember 09, 2011

INDAHNYA CINTAKU..KERNA KAMU..

amaran ni!!
ini adalah entry skema,tulus lagi mulus..hihi..
skali skala tacing-tacing..ye dak? hehe..
eh..sebelum tu..
cer tengok jap daisypath usia blog ni kat belah kanan bawah tu..
apa yang anda nampak??..huhuhuhuhu

ok..balik kepada tajuk..
bait-bait di bawah ini saya tujukan khas buat seseorang..
buat DIA..
insan yang bertakhta..
insan yang memberikan bahagia..
yang sentiasa bersama waktu susah dan senang..
yang memberikan kekuatan saat sukar saat derita..
yang mengajar erti menjadi kuat..
yang membimbing cara menjadi yang terhormat..
indahnya cintaku..kerna kamu..


"ku ingin kau tahu, ku ingin kau selalu..
dekat denganku setiap hariku..
sudahkah kau yakin untuk mencintaiku..
ku ingin hanya satu tuk selamanya..

ku tak melihat dari sisi sempurnamu..

tak peduli kelemahanmu..
yang ada aku jatuh cinta karena hatimu..

cintaku tak pernah memandang siapa kamu..
tak pernah menginginkan kamu lebih..
dari apa adanya dirimu selalu..

cintaku terasa sempurna kerna hatimu..
selalu menerima kekuranganku..
sungguh indah cintaku.."


jiwangggnyer wehh *blushing..cepat2 nyorok balik langsir..hakhak

-tamat-


* dah setahun usia blog ni hari ni rupanya..huhuhu...tapi macam dah malas dah nak berblog..ntah2 ni adalah entry terakhir..cukup a setahun kot..huhuhu
* happy birthday to my blog!!..boleh ke?..boleh je la..hehehe

16 komen:

PUAN SUE berkata...

romantikkk akak ni...

♥ ajaa tyne ♥ berkata...

kakak.
lagu indahnya cintaku beshkan..
tersentuh..hehe

gedek! berkata...

Alaaaa.... jangan la berhenti berbelog!

YanaMIB berkata...

mcm awie dlm sembilu =P

Sunah Sakura berkata...

erk..terakhir ke?

khaifaiz berkata...

bertuah dia kan... hehehehe

pak mat berkata...

trima kasih..
kpd sume yang indah itu
dn yg indah itu untuk KITA

selamat ulang tahun pertama kpd QASEHRAIHAN.

qasehraihan berkata...

pak mat :
terharu..
mksih banyak2 awak..

Outbound Malang berkata...

mampir sob..nice post..teruslah berkarya dan sukses selalu..jangan lupa kunjungan balik ya..:)

Lea Isnawi berkata...

wiwit! jiwangnya akak

hehe

Woofer Storm berkata...

satahun dah akak merepek kan??hehe sy tak sampai lagi setahun.ehhehe

*akak skg ni makin berbunga2,apa cite?gosip sekejap..hehee

BLADE EDGE berkata...

assalam akak....

laa ingatkan ni lagu sape laa..rupe2nye sendiri2 punyer...hahahaha :-D

btw, saya skrg baru jer abih kontrak jadi cikgu kat skolah rendah. skrg kmbali apply utk keje lg..huhuhu

Papa Mifz berkata...

Sekali sekala jiwang apo salah nyer ;-)

Cik Rose Cute berkata...

dah setahun dah hehehe...

LZ's Novel berkata...

Jiwang2 ni tanda nk kawen da ni.. Ahahaha~

kay_are berkata...

leh tahan gak sentimental value tu ye =P

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan