FOLLOWERS

Isnin, Mei 02, 2011

AWEK YANG TERLUKA BILA PUTERA WILLIAM KAWEN..

siapakah???

gambar dibawah ini adalah..
moment ketika seorang awek..
yang tidak diketahui identitinya .
merasa "tidak rela" akan pernikahan putera Wiliam dan Kate..
foto ini diambil saat kedua mempelai berciuman di balkoni istana..





awek kecik je..hehehe...


-end-

*pernah ke tengok orang yang disayangi kawen dengan orang lain, atau tengok org yg kita sayang bersama insan lain??..apa rasa??hoho

11 komen:

wath berkata...

pernah pernah pernah dan akan. ha..byk tak.

dulu ade sorg sepupu rpt sgt ngan maksu ktorg, camni la dia wat perangai. dia boikot bakal paksu kitorg tu. skrg da segan da. hehe

Mrs.Yie berkata...

hahaha..kelakar laa..cian awek tu ek..sedih je..nampak mcm bengang pun ada gak tu.. :)

mamawana berkata...

Ada kut aweks2 Melayu M'sia yg nangeh guling2 sebab William kawen. Ada kaa?

♥ ajaa tyne ♥ berkata...

akak qaseh tayam..
really miss u..
lame mghilang..kite slalu tnggu entry baru akak..
akak pun da lme xskodeng blog ajaa..
sedih..

pss: akak please add fb ajaa erk..
rindu yang akak yang genit dan gojes ni.
love u akak!

mykhalis berkata...

ini bukan anak saudara kate middleton ke? dia jeles makcik dia dah ada suami nie..takde orang leh ajak main

kay_are berkata...

boleh lak notice bende2 kecik macm tu ye? lawak je.. huu

Rozuan Ismail berkata...

memang muka tak puas hati budak tuh

darkbatman berkata...

hahaha..comel

mzhany berkata...

kak, budak ni dah rimas kot...ahaha

Solihin Zubir berkata...

haha.. lawak plak..
muka bengang budak tu.. heheh..
kebetulan atau dia mmg cemburu? hehehe..

tHe SpECk Man a.k.a kAzuOBeNjIrO berkata...

hehehe..kesian dak kecik tu kan....xpela..dh besor dptla henry ke...huhuh

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan