FOLLOWERS

Ahad, Mei 08, 2011

KASIH IBU..


Selamat Hari Ibu..
Buat bondaku tersayang..


kasih ibu tak terbanding..
dari kita kecik..
masuk sekolah tadika..
sekolah rendah..
sekolah menengah..
universiti..
tatang kita bagai minyak yang penuh..
usaha untuk memberikan yang terbaik untuk kita adik-beradik..

dah tua-tua ni pun..
mak masih lagi bertanya..'dah makan belum arini'..'sehat tak arini'..huhuhu

dialah ibu..kawan..sahabat dan segalanya..

LOVE, HUG n KISS
to you..my mom..
Puan Tengku Fatimah bt. Tengku Ismail

-end-


* diri ini belum tentu boleh jadi ibu yang terbaik seperti ibu sendiri....
* Selamat Hari Ibu juga kepada semua ibu-ibu yang membaca blog ini..mksih banyak2..

20 komen:

Azree berkata...

Nice entry for your mom

:)

MIZZ SUE (asam.garam.gula) berkata...

selmat hari ibu kak

Sunah Mohammad berkata...

selamat hari ibu~~ :)

Your Mother... | Sunah Suka Sakura dot com

Rozuan Ismail berkata...

selamat hari ibu!

JIJI YU berkata...

mueheh..samat hari ibu jugak kat ko..

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

entri ni sesuai la utk sesapa yg jadi 'emak'..

sissyira berkata...

salam

semoga ibu saya tenang di sana.amin.

mykhalis berkata...

selamat hari ibu kepada semua ibu-ibu

Yan berkata...

happy mother's day...

windu kat mak lah

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

selamat hari ibu jugak untuk akak =)

mzhany berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mzhany berkata...

hurmm, bilala nak bergelar ibu jugak ni...

Mah@mahu berkata...

saya sayang ibu saya..

khaifaiz berkata...

selamat hari ibu buat ibu2 semua

Solihin Zubir berkata...

wow! keturunan tengku rupanya.. hehe..
happy mother's day...
everyday is mother's day.. =)

mzhany berkata...

kak,
singgah di malam hari...

AH7 berkata...

saya sayang mama saya...

zacky ~786~ berkata...

luv my mum too.. :)

Naddia berkata...

fuyooo...keturunan tengku!!

kay_are berkata...

terharu kalau mak bace entri ni.. hee

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan