FOLLOWERS

Ahad, Mei 01, 2011

GORES DAN MENANG!!

apa yang gores?? apa yang menang??
 
tapi ni gores yang menyedihkan..
bukan menggembirakan..huk huk


tut! tut!..tut! tut!
'yang..jom kluar..'
i said..jom!!!!
sepantas pelesit..tau pelesit?? i pun bersiap..
dengan segala lipstik..foundation..maskara bagai (ye dusta semata..hakhak)

sampi kat kereta..
rasa nak nanges jer bila tengok..
bumper bmw 7 series i CALAR!!!..
uwwwaaaa!!...hukhuk


ni gambar google..lebih kurang gini a..
(xleh show off bmw den sini..bahayooo!!hehe)


duk apartment memang gini a..
risiko kat tempat parking..

rasanya ini hasil kerja yang cemerlang budak-budak naik basikal buat drift..huk
takpe budak2..den maafkan korang arini..hoho
 

pernah ke kamu-kamu kena gini..
yang ni kira masalah kecik lagi ni..
den paling takut..eksiden stail orang langgar bontot kereta..
takuttt!!...nauzubillah..
sebab duk bayang..kalau jadi gitu..
nak kuar takut..
tapi kalau xkuar untung la orang yang cium bontot kete kita tu kan??..hukhuk
camna ek nak atasinya kalau situasi gitu..(jap2 nak pikir)
sambung entry pikir tu akan datang la ye..huhu



-end-

* sangat sayang kereta tu..ada nilai yang sangat menyentuh jiwa..hehe
* 'selamat hari pekerja' kepada semua..


15 komen:

Rozuan Ismail berkata...

gores ni memang rugi.banyak kena tanggung ni.sabar je la kak

Belalang Hijau berkata...

ini gores dan rugi nih....

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tudia....

kalo dapat sapa yang buat tu jom pakat2 gores dahi dia plak..

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

hehe..sabo jela kak erk..nanti beli ferrari plak =P

MIZZ SUE (asam.garam.gula) berkata...

adooiiii..sabar je la

farah wahedda berkata...

eh2..spe la yg pnye keje tu...

Mrs.Yie berkata...

hehehe..cian ek kereta kena gesel ngan beskal..budak2 biasa la ganas sikit..maafkan je la..tp btl ke budak2 yg buat tu?tah2 bapak budak atau mak budak kot.. :)

nazirulhazwan~ berkata...

dyem, tiru den pakai BMW.huh

Sunah Mohammad berkata...

erkkkkkkkkkkkkkk!!!!!! kesiannya kakak....huhuhu

JIJI YU berkata...

bmw ternoda..kena cium bontot..ehhee

Solihin Zubir berkata...

yeke bmw 7 series? hahaha...

p/s : aikk.. dh x ijau dh? ;-p

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

kereta saya dah lama tergores kak..nasib hati jer tak terguris...sbb akak dtg kat blog kita n tinggalkan komen..hehehehe :-)

kay_are berkata...

memang sabar je r.. nak salahkan kete mane pun xtau kan? chill2.. tapi terbang gak r duit.. huu

bard bahtiar berkata...

ini lebih kepada menggores hati bila terkena camgini uhuk!

Tanpa Nama berkata...

adeh..mmg tekanan kalau gores yg ni..terbang duit mcm ni..sekadar kongsi pasal

peraduan gores & menang ..hati2 kwn2..sy hmpir tkena baru2 ni..sib baik tak bayar apa2..sbb tak mampu kluar RM3K..

elok baca portal sini Jurnal Malaysia..rujukan utk elak kena tipu kwn2..selamat!!

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan