FOLLOWERS

Jumaat, Julai 08, 2011

SENARAI JALAN YANG DITUTUP | SENARAI ROAD BLOCK SEMPENA PERHIMPUNAN 'BERSIH 2.0'

BERSIH ni dah tak jadi bersih..
haram sudaaaa....ekekekekekeeke


apa yang diperjuangkan...

 no komen.. :-)



 disebabkan perhimpunan ini yang dijangka berlangsung esok..
banyak jalan kat KL ditutup...
lumpuh KL gayanya ni..haiyyyaaa..hohohohoh



(klik untuk tumbesaran yang besar..hehe)


SENARAI JALAN YANG DITUTUP..
1. Lebuh ampang.
2. KLCC.
3. Bank negara.
4. Dataran Merdeka.
5. Sogo.
6. Chow Kit.
7. Menara Sultan Ismail.
8. Masjid Negara.
9. Jalan Raja Chulan.
10. Jalan Ipoh.
11. Sentul.
12. Jalan TAR.
13. Jalan P. Ramlee.
14. Jalan Bandar.
15. Subang Jaya (near Segi).
16. Sunway Pyramid and Subang Parade.
17. Federal Highway.
18. LDP.
19. KL-Seremban highway di Seri Kembangan..




SENARAI ROAD BLOCK POLIS..
1) Putrajaya to KL, towards Kajang toll from Bangi,

2) Jalan Enggang towards AU2 and AU3,

3) from Damansara toward Penchala,

4) after Bukit Jelutong/Shah Alam traffic into Kampung Subang,

5) Damansara toll to Kayu Ara,

6) Subang airport road..

7) Jalan Haji Sirat to Taman Sri Pekan, Klang

8) front of Monash University towards Cyberjaya,

9) Jalan Kampung Pandan into KL...

10) Jalan Kuari..

dan banyak lagi....


sila delete mesej2 dalam handphone yang berkaitan dengan politik dan ada perkataan BERSIH..
polis di Kuala Lumpur akan periksa handfon secara rambang 
dan penahanan serta-merta akan dilakukan bagi membantu siasatan..hohoho..


-end-


* ai buat entry ni..sbb ai patutnya gi KL petang ini...tp terpaksa dibatalkan...aiiiyaaa..macam2 a..

*kalau sape2 yg dh 'due' nak bersalin tu, gi la bemalam umah sedara mara jauh dari kawasan ni..kang tak pasal2 esok terbersalin dalam rumah..dah semua jalan nak ditutup..ekekekekeke..

15 komen:

Rozuan Ismail berkata...

menyusahkan orang je la cam ni.

Mrs.Yie berkata...

ni semua kerja menyusahkan orang je..kalau la ada satu2 kecemasan rumah terbakar ke,ayam nak beranak ke,itik nak bertelur ke..satu kl harubiru di buatnya..

JIJI YU berkata...

mmg ade pro kontra die..

Edy Zaidi berkata...

nasib dah xde kat KL...menjauhkan diri 4000km++ dari KL..hehe

mamawana berkata...

ada yg phobia ada yg trauma...

Raden berkata...

doa kn sy selamat balek kampung...

fyna berkata...

hurm.
menyusahkan orang laen kan.
[geleng pale]

rahman berkata...

memang menyusahkan..besok harap2 pihak polis tak segan2 nak sebat bontot para pendemo ni..hehe

Munna berkata...

mcm kenal....erm....

khaifaiz berkata...

memang tak ke mana-mana la esok

abu idris berkata...

arrayah.info - Demonstrasi Khilafah 2.0 berjaya bukan Bersih 2.0

niena shopping2u berkata...

senarai blog yg ditutup ada x? :D

kpah k-poh berkata...

duk rumah jer...nasib baik tak duk KL...hmmm

Papa Mifz berkata...

diaorang nih menyusah kan org jer....byk melayu lak tuh...memalukan...

Qaseh dalia adelia berkata...

seb bek duk kat pedalaman org asli..kwkwkw

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan