FOLLOWERS

Isnin, Julai 04, 2011

TETIBA GILA KAT LAGU NI..WALAUPUN DAH LAMA..

 semalam..pergi ke satu majlis sukan..
dalam kalut2 sukan tu..toinggg!!! bunyik sms (tone msj versi nokia cap ayam)
ada orang tuju lagu ni...
katanya lagu ni diminta khas kat pengacara..
tetiba  PA sistemnya pasang lagu ni..
waaa....sukerrr!!! rasa nak melompat jerr..hehe





Satu - Dewa 19

aku ini adalah dirimu
cinta ini adalah cintamu
aku ini adalah dirimu
jiwa ini adalah jiwamu
rindu ini adalah rindumu
darah ini adalah darahmu


korus : 
tak ada yang lain selain dirimu..
yang selalu ku puja..
ku sebut namamu di setiap hembusan nafasku..
ku sebut namamu..ku sebut namamu..


dengan tanganmu aku menyentuh
dengan kakimu aku berjalan
dengan matamu aku memandang
dengan telingamu aku mendengar
dengan lidahmu aku bicara
dengan hatimu aku merasa

repeat korus..



-end-



* Mksih banyak tuju lagu ni..sukerr~!!..sibuk2 pun sempat lagi dia..huhu
* Best je tgk dia lari..lama dah awak tak lari...:-)
 

11 komen:

Mrs.Yie berkata...

akak kureng lagu2 indon kecuali opick.. :)

kokser kokdam berkata...

erk...

hahahaha

Bigdaddyz berkata...

bukan cuma "satu" ni jer ...ada banyak lagi yg bestkan...

Raden berkata...

sofaz la best cikgu! sore macho abes la...kalo call malam2 layannnn

AH7 berkata...

boleh tuju lagu?

Aretikz berkata...

Boleh tuju lagu lain? ahakz..

nazirulhazwan~ berkata...

xsedap!hahaha

gedek! berkata...

tuju-tuju?

macam santau la pulak

bard bahtiar berkata...

abang...abang....abang...abang berpendapat..lagu ni..lagu ni...baik utk kesihatan...yek..yek..

mzhany berkata...

halluuu kak...g mana hihihi, xde entry WW eh? ;)

Edy Zaidi berkata...

dah kureng minat lagu indon...lagu msia skrg pun sedap2 dah...layannnzzz

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan