FOLLOWERS

Isnin, Julai 25, 2011

SERABUT..

mood sangat tidak ok sejak 2 menjak ni..
sangat serabut..
rasa nak marah orang..
rasa benci kat orang..
rasa bodoh..
rasa diperbodoh..


nak menulis juga sangat malas..
kerja menimbun..memang tak pernah surut pun..
sebab tu dah jarang menulis..
BW pun jarang..
tapi selalu masuk baca blog kengkawan..
cuma tak tinggal jejak..
maaf ye semua..huhuhu

jalan terbaik..



tidurrrr...
uiiii i loike!!!..hehe


-end-


* ada orang tanya..MAMAT PERASAN tu dah bayar utang ke???jawapannya..takde satu sen pong!!! gua takkan halal sampai mati..

8 komen:

Mrs.Yie berkata...

dont be serabut2..tenangkan diri..ermm..masih lagi x bayar ek..kesian la pulak ngan qaseh ni..dah la puasa dah dekat..nanti nak raya lak..mesti nak guna banyak duit..ish..sabo je la..

♥ cik kieranaa ♥ berkata...

kenapa ni kak. mud x oke ek? ;'(

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

haishhh...

xbayar2 lagi juga...

kalo mati tanpa sempat bayar hutang??

Lea IsNaw! berkata...

tidur memang sgt2 best

jom tidur

zzzz

BLADE EDGE berkata...

salam akak... nak marah ker?? belasah la org yg xbayar hutang tu.. hehehe :-D

Aku Ibu Muda berkata...

wujud lg tak pendekar tu kt blog dia...hurmmm

bard bahtiar berkata...

sila tidur dlm iman.... :p

mzhany berkata...

igtkn dah setel, sbb kak dah lama xsebut psl ni, haishhh...kalau tak boleh la buat tambah nk puasa nk raya ni kan kak...

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan