FOLLOWERS

Selasa, Julai 12, 2011

PAKAI BAJU PENDEK NAMPAK SEGALA..


semalam pergi jalan satu tempat..
nampakla sekumpulan remaja yang berbaju pendek..
soalan2 khas untuk mereka seperti tajuk di atas..




soalan 1 :
kenapa pakai baju pendek nampak pusat..
kemudian selang lima saat tarik-tarik baju tu..
konon nak melindungi pusat?? 


soalan 2 :
kenapa pakai baju pendek nampak perut..
kemudian selang lima saat tarik-tarik baju tu..
agar terlindung perut?? 
 
soalan 3 :
kenapa pakai baju pendek lepas tu bonceng motor bf..
kemudian selang lima saat asyik tarik-tarik baju tu..
sebab terasa pemandu kereta belakang
asyik pandang seluar dalam kamu?? 

soalan 4 :
kenapa pakai baju pendek..
lepas tu komplen-komplen asyik terselak? 
aiyyaaa..


kalau dah tahu baju tu pendek..
silap jalan sikit atau silap duduk sikit atau silap gerak sikit 
nampak pusat, nampak perut, 
nampak seluar dalam murah 
lepas tu menyebabkan tak ada kerja lain 
asyik nak tarik-tarik baju ke bawah...
bukankah lebih mudah pakai sahaja baju yang labuh sedikit? 
yang tidak memerlukan tangan tu bekerja setiap lima saat? 



bukan anti orang pakai baju pendek..
taknak pakai baju pun peduli apa gua....
orang sekarang bukan boleh ditegur-tegur cumanya....
menakutkan tengok cerita tentang gadis2 kat surat khabar..
macam2 kes..ngeri!


mungkinkah siapa pakai baju pendek 
rasa lebih bergaya dari orang tak pakai baju pendek??
heliza helmi tak pakai baju pendek pun...
cantik juga kekdahnya...hurmm


-end-

18 komen:

JIJI YU berkata...

sampai nampak tai g string nokkk

qasehraihan berkata...

@JIJI YU
uiii..lajunyo pokcik ni komen..haha..mksih2..

CikPuan Fara berkata...

betul tu. lepas tu kalau org lelaki mensiul-siul.. jgn pulak marah. pakaian sendiri mengundang semua tu kannn?

Qaseh dalia adelia berkata...

haha ostad jiji
suka pakai t shirt kat umah hee.. agak2 lah nak pakai lengan pendek pun ..

Aku Ibu Muda berkata...

hurmmm.... lagi pendek, lagi bergaya kot?

~~Ticer Wann~~ berkata...

pakai baju pendek baru ada style.. hihi style kat dunia je wat apa... kan kan kan?

mzhany berkata...

huhu betul tu kak, asyik la duk tarik. dah tahu pakai pendek bior je lah tak payah tarik tarik...alang2 dh pakai pendek sgt kan...

Miscellaneous Smiles berkata...

betul betul..~~

Azree berkata...

I like this post..

:)

♥ ajaa tyne ♥ berkata...

betol2 akak..
ala skrg sume org brgaya dan fesyen pkai bju lbuh la kan..
hihi =)

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

apesal xde gmbr skali? kan lebih jelas :-D

tu la kak... zaman skrg ni fesyen pun ntah ape2.. kdg2 tu pakai tutup atas, pakai tudung, tp baju sendat2 nmpk sana sini bhgn lain. kdg2 baju pun mcm tembus jer. nmpk tali bra kat blkg..

khaifaiz berkata...

byk jumpa dan nampak mcm tak malu plak.. aku yg tertgk pun dah naik malu

AH7 berkata...

mungkin die xmampu nak beli baju kot kak...hehehe....

sissyira berkata...

salam

betul tu kak, bila kita asik tengok tau pun asik tarik2 ke bawah,...ada aku kesah...lagi tengok ada lah...bg dia malu sikit....hehe..

Lea IsNaw! berkata...

pakai baju pendek macam tersilap pakai baju adik je

Lea IsNaw! berkata...

pakai baju pendek macam tersilap pakai baju adik je...

Mrs.Yie berkata...

sangat2 menyampah bila tengok orang pakai baju pendek nampak pusat bagai ni x kira la laki ke pompuan ke..huhu..jelek tahap seratos gitu..hahahaha :)

bard bahtiar berkata...

tlong jgn pkai bju pendek2~ia sgt myeksakn kmi...:p

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan