FOLLOWERS

Khamis, Oktober 27, 2011

LAWA NYER DIA NI..

seminggu cuti ni asyik tengok citer sepanyol ni je keje..
dari dulu memang suka tengok citer spain ni..
pelakonnya lawa-lawa..
kalau yang lelaki tu pulak..omaiii..kacakkk..hehe

jak seminggu ni duk gila citer BELLA CALAMIDADES..
maksud bella calamidades ni ialah 'cantik tapi tak bernasib baik'..kakaka..
yang nak diceritanya di sini ialah..
eroin citer ni mak aiii...chumelll sunggoh..
ni orang yang jarang puji kaum sejenis telah mencemar duli ni.hakhak


ni ha pelakon tu...
mulusss je wajah dia..lawa!




namanya Danna Garcia..huh gigih betul kite mencari namanya..hakhak
citer ni tayang kat tv3 kul 3 petang..


tau pelakon kacak yang kita suker??
dah tentu la yang ni...



hahaha..asyik-asyik hero ni je kan..
hero ni bukan pelakon spain kot..


-tamat-

* telenovela spain pertama yang tahap melekat tengok ialah 'la usurpadora'..kat tv3 tahun 2001 dulu..kemudian  telenovela 'rosalinda'..

7 komen:

mynameismy berkata...

pelakonciter tb3 tu eh eh.kan kan mulus je kulit die kan hehe..

ala kamu pn gebu ape..;D

khaifaiz berkata...

mula2 tgk memang tak terpaut dgn pelakon tu

JIJI YU berkata...

hahaa..aku rasa cam aku layak kot nak berlakon citer spain..gebu jgk aku ni

Solihin Zubir berkata...

lawa ka? neelofa lg lawa kot.. haha.. ;-p

~~Ticer Wann~~ berkata...

waa kenapa Ticer tak kenal pun? huhu... :D

Qaseh berkata...

mmg cantekkk "BELLA" ni...suka tang mata dia

bella luna berkata...

aku pun ske tengok cite nie sbb heroin die lawa and cerita die pun leh tahan>,<

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan