FOLLOWERS

Isnin, Oktober 31, 2011

SAYA SEMAKIN SEHAT DENGAN ADANYA ROBOT INI~!!

saya adalah seorang yang sangat jarang minum air kosong..
saya sangat risau tentang hal tersebut..
maka dengan itu saya telah membeli ini..
*


*



*



*



*




tak ensem langsung ropa benda alah ni..
dah serupa robot skali ku tengok..
tapi takpa asal daku bahagia..kahkahkah
harap selepas ini daku lebih rajin minum air kosong..


"eh..tapi dalam peti anakanda tu dah bersusun air kosong??
siap botol tupperware lagikk", bonda ku bertanya dengan penuh keibuan..





ooo ek..betul jugak tu..apa daku nak jawab ni..
dalam tu air kosong sejuk je.....
robot ni buleh skali minum air panas ke, suam ke..lagi la sehatttt..huahuahua bijak2..
ok ok..jawapan sebenar robot ni dibeli sebab air di sini sangat TIDAK BERSIH...huhuhuhu..
sib baikla sejak duk rumah ni bil air asyik rm 0.00..
kalau tak, mau dah kena serang Syabas yang tak syabas tu..weeeeee bajet ganas~!!


sekian cerita pembelian robotku dengan bahasa ala-ala klasik ini..



-tamat bebelan-



* minumlah air sebanyak 8 gelas sehari...maka kemudian dapatlah anda kulit yang gebu. tulus dan mulus macam zizi ezzette..uiii nape dia ni jadik contoh ek??hakhakhakhak..ntahh...tetiba kluar gambo dia kat skrin ni..gebu amat dia ni~!

2 komen:

khaifaiz berkata...

zizie memang gebu... sy pun nak kulit mcm tu.. huhuhu

mzhany berkata...

ha coway slalu gak dgr.mahal tak?

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan