FOLLOWERS

Ahad, Oktober 30, 2011

WAH..BLOCKQUOTE KU SUDAH MENJADI~!!!

pengumuman~!! pengumuman.~!!
setelah beberapa purnama hamba mengembara..
menuntut ilmu cara nak buat kotak yang ada corak dalam entry..
maka sekarang hamba sudah pun reti..hehehehe
ada sedikit kejakunan telah dikesan di situ...huhu..

eh tau tak..
dulu daku ini tak tahu pun nama kotak cantik tu blokquote..hakhak
tapi sekarang daku dah tahu..
hasil pengembaraan sana sini..
terima kasih banyak la kepada semua tok guru..

ni nak try ni..
dengan menaip lagu kegemaran..huhuhuhuhu...
lirik ini sangat puitis dan beerti..


setiap nafas yang dihembus..
setiap degupan jantung..
aku slalu memikirkanmu..
dalam sedar dibuai angan..
dalam tidur dan khyalan..
aku slalu memikirkanmu..
ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
barulah terasa ku bernyawa..
kasihku..ku amat mencintai kamu..
kerna kau beri erti hidup..
ku kan terus mencinta.
seditik lebih..sampai selamanya..
di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
ku bersyukur adanya kamu
biarla kehilangan semua yang dimiliki di dunia
asal masih adanya kamu..


haaa..kotak kat atas tu namanya blockquote..hahaha..
beruntung la siapa yang diberikan lagu ni oleh kesayangan hati..
tahniah saya ucapkan...huhuhuhuhu

siapa nak belajar blokquote..belajar kat sini


-tamat-


Kita akan merasa pedih untuk melupakan sesuatu yang menyentuh hati, tetapi ingatlah bahawa perasaan pedih itu menjadikan kita seorang yang lebih baik pada masa depan...hati terluka, air mata bercucuran, orang sana sini akan berubah..khabar angin sentiasa ada tetapi hidup mesti diteruskan ♥..peace~!!

5 komen:

nazirulhazwan~ berkata...

giler la, lawa tu.munge2.hahaha

♥ cik kieranaa ♥ berkata...

kak. knpe xletak design lam blockquote 2? hehhe.
last2 jadik jgak ae.

mzhany berkata...

hehehe tahniah tahniah

JIJI YU berkata...

ek eleh..jiwang kemain..ahaha

qasehraihan berkata...

cik kieranaa :
design apa ek??tak faham ni..huhu

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan