FOLLOWERS

Isnin, Oktober 03, 2011

YEAYYY NAIK GAJI!!

ye ke??
ini PM Najib cakap..
kat berita harian..


KUALA LUMPUR: Inisiatif kerajaan yang akan diumumkan pada pembentangan Belanjawan 2012 Jumaat ini diyakini dapat menangani kesulitan yang dihadapi oleh golongan berpendapatan rendah, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. 

nak lagi baca sini


waaaa...sukerr..
tapi berapa pendapatan rendah yang dia maksudkan tu ek??
kalau Najib 20k sebulan atau lebih..dah tentula kita nyer tu rendah..
yeayyy akan naik gaji la tu maksudnya ek?..hakhak

motif entry :
xde motif..
saje nak bagitau gov servant akan naik gaji..jika benar..
ramai juga la tu yang tengah aim macam2 benda nak beli..
tambah utang tambahla tanggungjawab..
takdela beza naik gaji ke tak ek??hurmmm..

sekian..


* tak ada beza pun naik ke tak naik gaji..kalau jiwa ini semakin rapuh..yang diri ini aje tahu kenapa..huhuhu

9 komen:

Woofer Storm berkata...

best la tu nak naik gaji,sy tak naik gaji pun tapi asyik tak cukup gaji je ni sis..heheee

JIJI YU berkata...

aku rasa ada la tu bnda2 lain y g akan turut naik

mzhany berkata...

waaaa seronoknye naik gaji ;)

Sunah Sakura berkata...

saya takdak gaji..huhuhu

Edy Zaidi berkata...

lepas ni nak cari semua member gomen...nak suruh dieorg belanja...hehe

kpah k-poh berkata...

swasta...

Qaseh dalia adelia berkata...

saye pun xde gaji sob3x

ApiH berkata...

swasta jgk ape pun tak dapat..

Mrs.Yie berkata...

naik gaji?boleh la akak pinjam duit ye..kuikuikui

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan