FOLLOWERS

Jumaat, November 11, 2011

BERSALIN DI TERENGGANU HARI INI..



kod kad pengenalan untuk mereka yang lahir di Terengganu ialah '11'...
maka dengan itu..
sesiapa jua yang lahir di Terengganu pada hari ini
walaupun ibu bapanya bukan orang Terengganu
kad pengenalanya nanti ialah 111111-11-****


tahun depan kod 12 pulak..121212-12-****
negeri mana ek??
sabah ke??..jauhnya nak bersalin kat sabah..hahaha



sumber : berita harian



*persoalan tentang gambar entry sebelum ini akan terungkai sedikit waktu lagi..huhuhuhuhu..

6 komen:

Rozuan Ismail berkata...

sanggup nak beranak kat negeri tu sebab nak kasi IC cun.haha

kokser kokdam berkata...

tup2 jd cm cina lak.. nk taruk nombo lawa2.. hahaha

mzhany berkata...

nak nak yg operate lagik la boleh pilih kul 11.11 ;)

Cik Rose Cute berkata...

hihihi...kita punyer Ic 11 jugak...hihihi

Ct Aja berkata...

alamak kelantan 03...mmg takde dah la...hihiih

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

hahaha.. beruntung la org tganu, sape2 yg bsalin tu dpt la anak dgn no i.c 111111-11-**** tu.

stakat nombor jer, xde apa2 makna sgt pun. time2 lain pun xper.

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan