FOLLOWERS

Selasa, November 29, 2011

TOLONGLA EJAS SORANG KE SAYA..

ustaz ni dah macam satu fenomena je..
mana2 beliau pergi ceramah mesti orang sangat ramai..
beliau mempunyai daya tarikan yang tersendiri rasanya..
lucu..kelakar..




tengok minit ke 2:00 video ni..
tengah stress pun boleh hilang kot..haha..


mode :
sdg kecik hati..jauh hati..memendam rasa..
nasib baik jumpa video ni..huhuhuh


-tamat-



* pekat benor bahasa tranung ustaz nih..skali dengar dah macam zizan dah..haha..
* Ejas = rekemen...rekemenla ke saya sorang..hehe

10 komen:

Rozuan Ismail berkata...

nak yg macam mana?hoho

JIJI YU berkata...

aku nak jadi cam ustad ni le

qasehraihan berkata...

Jiji Yu :
Ji..gud..hehe

محمد رازيق berkata...

ustat ni terbaik :0 suka tgk video2 dia.. salam kenal..

JaLi AshBurn berkata...

alhamdulillah masih ade ustaz yg macam ni, . . . . :)

Woofer Storm berkata...

memendam rasa pasal apa ea??hehe

ustaz ni memang best..

Hanis MY berkata...

baru tahu pasal uztaz ni... arigatou... insyaAllah semoga bertemu jodoh terbaik...

gedek! berkata...

OK...

Konpom, uncle nak simpan janggot panjang...!


(lama tak singgah sini sebab hujong tahon memang uncle sebok sikit. Walhal hati tergaru-garu nak BW dan jawab komen! Masa mencemburui kita... Huhu...)

BLADE EDGE berkata...

ustaz ni org tganu. pernah jumpa dah dia...kalo masa ceramah, mmg ramai giler nk dngar. biasanya penuh masjid or surau yg dia pergi tu..tajuk2 yg dia bg ceramah n cara penyampaian pun best. kdg2 kasar tp tu la yg buat org duk melekat kat masjid/surau utk dptkan ilmu dia.

Yan berkata...

akak pun suka tgk dia.. gelak bagai nak rak..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan