FOLLOWERS

Rabu, November 30, 2011

TEMPOH MESEJ BERTAHAN SBLM BERTUKAR 'FAILED'....

Soalan :
sejak khamis lepas saya menghantar sms kepada seseorang..
hingga semalam..sangat banyak mesejnya..
tetapi handfonnya off atau padam..

tetapi bila dia on hp nya pagi ini..
hanya ada satu mesej sahaja yang deliverd kepadanya..
itu yang saya hantar 24 jam lepas...
sungguh menyedihkan..huhuhu..
persoalannya..mengapa????


Jawapan CUSTEMOR SERVIS maxis :
mesej maxis ni boleh bertahan selama 36 jam sahaja..
1 hari setengah..huhu
jika masih tak deliverd dalam masa tersebut..
ianya akan jadi 'failed'


motif entry :
jangan mesej orang yang kita tahu hp nya off / padam melebihi 2 hari..
kerana mesej tersebut memang sia-sia..huhu..


-tamat-


* Sejak kali pertama bertemu, ada getar di  hati walau sedetik..saat saling mengenal, telah membingkai kenangan manis..walau hingga saat ini masih belum mampu bersama, bayangmu menghiasi hariku..walaupun jarak memisahkan tetapi hati utuh menyatakan yang aku sayang kamu setulusnya..

10 komen:

Lea Isnawi berkata...

dah lama x msg2 guna maxis.


lea design sendiri la kak.
nak suh tolong designkan utk akak ker?

Sunah Sakura berkata...

oh man...sis rehan berjiwangggg~~~ :p

JIJI YU berkata...

apekelas msg..telepon je la

Papa Mifz berkata...

papa mifz tak ponah off hset...

CikWan berkata...

bersabarlah sis.. moga kamu kuat.

khaifaiz berkata...

ramai dah guna BBM dah... jimat katanya

pak mat berkata...

saya pun sayangkannya

qasehraihan berkata...

pak mat :
sangat2 terima kasih :-)

mzhany berkata...

ha slalu mcm tu lah kan.tp kena caj tak eh?

Daddylicious berkata...

ayat akhir tu menikam kalbu sungguh...:)

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan