FOLLOWERS

Jumaat, November 04, 2011

SEBAB RAMAI ORANG SUKA NAK BABY PEREMPUAN???

selalu sangat kita dengar..
pasangan kahwin nak anak perempuan..
alasan yang diberi biasanya..
sebab kalau anak perempuan..
banyak pilihan pakaian, gaun2 yang cantik..huhuhuhu..

memang ponn..
salu tengok yang jual online pun semua untuk budak pmpuan..
cer tengok kat bawah ni..











huwaaaaaa!!!...
lawa kan smua-smua gaun di atas..
memang geram je tengok..

ni cedok gambar kat butik online alyssa amanda ni..
jenguk la siapa yang ada anak perempuan tu..hehe


-tamat-


* nak baby perempuan jugakkkk~!!!..haha..

12 komen:

mzhany berkata...

betol!!!

opismate hany ramai yg anak lelaki jer, pastu sorg ada baby pompuan, seronok bg hadiah baju yg pesyen pesyen nih....

Lea Isnawi berkata...

memang comel!!!

eiii x sabar nak ade anak sendiri

hehehe

CikPuan Fara berkata...

wahhh nak baby girl jugak! :)

JIJI YU berkata...

tetiba aku nakkan bini pompuan..isy..silap..anak pompaun

qasehraihan berkata...

Jiji Yu :
kahkahkah..ko bengong tul ar..hakhak

PUAN SUE (asam.garam.gula) berkata...

fuhh...memang mengancam baju2 ni..hehe..su nak anak lelaki..insyaallah

mas saari berkata...

comelnya!
baby ke-3 ni akak nak baby perempuan...heheheee

Yan berkata...

betul tu.. akak pun suka tgk. tapi tak de anak pempoan. Akak belikan utk my nieces je.. SO DAMN CUTE.

HappyIrfa berkata...

lawanya gambar no 2 tu.
eh..no 3 dan 4 pun lawa jugak.
senang citer semua lawa lah.

♥ cik kieranaa ♥ berkata...

uwaaa.. nak ank gak...!

mmg comel2 la gaun bby girl 2.

mzhany berkata...

selamat hari raya aidiladha...

Raden berkata...

haih...sok nak buat baby la

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan