FOLLOWERS

Sabtu, April 02, 2011

AKU MASIH SEPERTI DULU...


kau masih ku sayang..
sehangat waktu cinta bermula..
tidak pernah pudar..
kasihku padamu..
sekalipun musim berlalu..
kau masih ku rindu..
walaupun tidak aku lafazkan..

tidak pernah aku..
membenci dirimu..
sekalipun engkau sakiti..
aku masih seperti dulu dahulu..
merahnya cintaku..
menyala di kalbu..


aku masih yang kau kenal dulu..
harumnya kasihku..
semerbak merindu..
ku merenung jauh..
kiranya ku hidup bersamamu..
akan ku cuba..
bahagiakanmu..
sekalipun hati terluka..


gambar sekadar hiasan..


-end-





* aiyyaa.. jiwang..lagu lagikah?? benar...lagu fauziah latif...hurmm..

25 komen:

Tanpa Nama berkata...

Lagu Gee ke.. Syangnya x pernah dgr la plak..

Apa kene ngan jiwa cikgu qaseh ni.. Sedang jiwa kacau ker

Unknown berkata...

cikgu oit..akur ase ko lagi tue dari aku..tapi takpe an aku ber aku aku..

apdm berkata...

salam

lagu ke ni? huhu..

sesekali jiwang tak slaah kan =)

Sunah Sakura berkata...

tu dia...jiwangggggggg kak rehan!!! hahaha~

Unknown berkata...

hehe..dulu je aku jadi tuitor..sekang jadi ustad biase je..heheh..aku baru je 23

Admin berkata...

Salam.
Aikk letak gambar saya time muda2 . uhh kontroversi nanti ni ..hehehe

rafina mimi abdullah berkata...

sehangat waktu conta bermula??conta ke cinta?hehehe.. :)

♥ ajaa tyne ♥ berkata...

akak qaseh cantik..
la.la.la jiwang!!

kpah k-poh Sharifahnor berkata...

selalunya..org perempuan..kalau jiwang2 macam ni..dia baru habis "bulan mengambang..!!!!"...heee

Solihin Zubir berkata...

alahai.. wat sy rsa sentap plak.. huhu..

Woofer Storm berkata...

sy pun sama seperti yang dulu..heheeee

*thank sis rajin dtg blog kita,terharu tau..heeeee

qasehraihan berkata...

@khaifaiz
manada kacau...saje2 selang-seli ngn entry jiwang..hehe

qasehraihan berkata...

@JIJI YU
suka hati awakla..tp saya akan bersaya-saya, sbb sy xreti ber aku-aku..haha

qasehraihan berkata...

@sissyira
manada salah kak..xsalah pun..hehe

qasehraihan berkata...

@Sunah Mohammadsesekali sesekala sunah..hik

qasehraihan berkata...

@JIJI YU
inila dia ustad imam muda kat astro kan??haha..

qasehraihan berkata...

@hasrul hassanmuahaha..kamu hasrul wat klakar

qasehraihan berkata...

@mrs.sabriye cinta kak..hehe..error

qasehraihan berkata...

@♥ ajaa tyne ♥hehe..sali skala dik..

qasehraihan berkata...

@kpah k-pohapa tu kak??hakhak

qasehraihan berkata...

@Solihin Zubirnape sentap??hukhuk

qasehraihan berkata...

@Woofer Stormsama2..awk pun salu dtg blog saya mksih a yer..

Qaseh Dalia berkata...

bez lagu ni hik2

Unknown berkata...

cintaku terhadap mu tak pernah berubah..

patutlah macam pernah baca lirik lagu ni..

Diyanieee berkata...

lagu kaa nie??
sukaaa.. ehehee..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan