FOLLOWERS

Isnin, April 18, 2011

MENGAPA WANITA MENANGIS..

ketika wanita menangis..
bukan bererti dia mengeluarkan senjata terapuhnya..
melainkan senjata terakhirnya..


ketika wanita menangis..
bukan beerti dia tidak berusaha menahannya..
melainkan dia sudah tidak lagi mampu membendungnya..

ketika wanita menangis..
bukan kerana dia ingin dilihat lemah..
melainkan dia sudah tidak mampu berpura-pura kuat..

ketika wanita menangis..
bukan beerti dia ingin mencari perhatian..
melainkan apa yang dia perhatikan telah menafikan dirinya..


ketika wanita menangis..
bukan beerti dia mengharapkan kasihan..
melainkan dia sedang mengasihani dirinya sendiri..

ketika wanita menangis..
bukan beerti inginkan penyebabnya rasa bersalah..
melainkan kerana dia tidak tahu mengapa keadaan terjadi sedemikian..

ketika wanita menangis..
jangan dianggapnya lemah dan ingin mencari perhatian..
melainkan anda sendiri yang membuat air mata mengalir di pipinya..



pernahkah anda menangis??hoho..

-end-

* sori geng..dah lama menyepi..ada urusan yang perlu dibereskan..hoho..
* tergiang-ngiang, mcm dengar lagu anuar zain kat corong telinga..huhu

37 komen:

NaEl berkata...

kite copy ye awak. mintak izin :)

Qaseh dalia adelia berkata...

ni nape ni baru hupdate nak kena buang dari universiti blog malysia ke kembar haha...

betul tu sis .. wanita menangis bukan berpura2 tapi letih dengan segala2nya bila kuat yg dia buat2 tu tak mampu nak teruskan lagi ... hurmm lelaki fahami lah wanita T_T

MIZZ SUE (asam.garam.gula) berkata...

pttla..dia je.hhi

mzhany berkata...

kak, huhuhu makin hijau suker lah...cayalah meh hijaukan mata ;)

Belalang Hijau berkata...

pas ni buat ketika lelaki menangis pulak ye ^_^

Lyana berkata...

ye.. amat betul wahai akak ku.. kadang2 kita menangis sbb bukan sengaja nak mintak simpati,tp sebab kita dah dilahirkan sebagai wanita yg mempunyai hati yg sgt rapuh dan mudah tersentuh.. bukan semua kaum adam memahami.. ada jugak yg faham tp disebabkan EGO, maka takpayah la susah2 nak menangis dpn diorg.. buat makan hati je.. hehehe

lea berkata...

penat dh nanges..huhu

Izamir Ridzwan berkata...

klu wanita menangis depan IR memang IR touching jugak...


eh entri legging tuh ramai yg copypaste ke?? hahaha bgus2.. tolong sebarkan benda baik

Izamir Ridzwan berkata...

klu wanita menangis depan IR memang IR touching jugak...


eh entri legging tuh ramai yg copypaste ke?? hahaha bgus2.. tolong sebarkan benda baik

mykhalis berkata...

khalis sebenarnya penat tengok orang pmpuan nangis nie.. sebab kebanyakannya tiada sebab..jgn marah aaa..benda blh bincang dia layan nangis dulu..dah dari sekejap jadi lambat

Ujang9897 berkata...

ketika wanita menangis kita pujuk dia dan urut2 dia..=)

wow ijau..=)

fadhdeela berkata...

suka entry nie..ada sebab kenapa wanita menangis :)

Meh sini: Bantulah adik Muhammad Rafeal!!Sedih melihat Gambar Beliau

Sini juga: Fina..Calon Baru AF9 lebih baik dari Pelajar2 AF9..

Solihin Zubir berkata...

err.. kenapa plak lelaki menangis? ;-p

kay_are berkata...

tu wanita.. kalau laki yang menangis lak ape reason nye ye? cube cite sikit cikgu.. huu

Rozuan Ismail berkata...

kerna wanita punya hati yang suci dan murni

JIJI YU berkata...

aku akan cube meenjiwai tangisan wanita...hahaha..

khaifaiz berkata...

kalau hari2 menangis mcm mana plak cikgu.. ngeh ngeh ngeh,,,

Terjah sini sambil mkn durian ni.. hehe

Mrs.Sabri berkata...

dah memang lumrah la ppuan kuat mnangis..kita kan kaum yg lemah dan sensitif gitu..tp kalau selalu nangis nanti cepat kedut bawah mata..haha :)

Isteri Encek Bard berkata...

suker nangis sebab dengan tagisan dapat meluahkan yang terpendam

ApiH berkata...

oooo camtu.. baru tau...

Sunah Mohammad berkata...

menangislah...lepaskan semua...orang selalu kata gitu...

~~Ticer Wann~~ berkata...

bila menangis rasa lega sangat... :)

Isteri @ Ibu Cute berkata...

Salam Qasih...Wanita mengalir airmata disebabkan tahap kesabarannya tidak dapat di tahan lagi...

Nanti follow Akak yer..

http://www.hairuliza-anakku.blogsport.com/

Thanks..

bard bahtiar berkata...

nangis tu bgus untuk meredakan tekanan,,tapi jangan kuat2..nnti org ingat kita meroyan..ekekeke..

nazirulhazwan~ berkata...

tu kalau wanita nanges, kalau lelaki plak??guaner??

AH7 berkata...

wanita hatinya rapuh..biasa ah...hehee..dalam hati ade taman...

Yan berkata...

akak kalau menangis, bila akak dah benar2 tak tahan.. selagi tahan tak pe..

wath berkata...

kalau dapat nangis dalam dakapan wentworth miller mmg la best!! miahahhaa

tapi dia paham ke seperti yang disenaraikan di atas..

Woofer Storm berkata...

yg pasti wanita menangis mesti bersebab2..bukan suka2,tapi penuh makna sis..

**takut je diri penyebab wanita menangis,ermmm

Woofer Storm berkata...

lupa sis,gdl tu tuk bawa lori..heheee

mommylavender berkata...

menangis bukan sekadar terluka...anugerah yang tak terhingga pun boleh mengalir air mate....

Qaseh dalia adelia berkata...

sis g mana ! jangan lupa vote qaseh tauuu hehe

Sunah Mohammad berkata...

mana kak rehan????

mzhany berkata...

kak, dah lama tak hapdet, ke mana akak? hihi...

Penulis Bogel berkata...

chill2, jgn berduka lara...=)

Woofer Storm berkata...

asal sis tak update?mesti bz ni kan??cool selalu ye

Naddia berkata...

nanges supaye dapat jajan itu perkare biase..cikgu..awat asek2 gambo laki tuh?? syok kat dia ka?

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan