FOLLOWERS

Khamis, April 07, 2011

DOKTOR CANTIK, LELAKI BUNCIT DAN DOT DOT DOT..

pada satu hari, seorang lelaki tua buncit telah datang berjumpa dengan seorang doktor cantik untuk membuat analisis kandungan jumlah sperma yang ada di dalam air maninya..

kemudian doktor itu pun memberikan botol sambil berkata "pakcik buncit ambil botol ini dan esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik di dalam botol ini ye."


pada keesokan harinya, lelaki tua buncit itu datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor cantik semalam..namun begitu doktor itu tengok di dalam botol itu kosong saja dan tidak ada langsung air mani orang tua itu..lalu doktor pun bertanya kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi contoh air mani ke dalam botol tersebut.


lelaki tua buncit itu pun menjawab...

"doktor cantik, ceritanya begini, memula tu saya gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat..kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya pun tak dapat jugak..kemudian saya suruh isteri saya tolong untuk lebih puas..isteri saya memula guna tangan kanan tapi tak dapat, kemudian guna tangan kiri pun tak dapat jugak...kemudian isteri minta menggunakan cara paling sedap iaitu mulut, pun tak dapat..sungguh susah..


akhirnya kami panggil anak perempuan jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak dapat-dapat jugak." jelas lelaki tua buncit itu...

doktor cantik amat terperanjat. "apa..! awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!"


lelaki tua buncit itu menjawab lagi... "ya betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi masih tak dapat-dapat juga nak bukak..............PENUTUP BOTOL nih...!"

muahahahaha...



moral of the story :
kepala korang kena putih..jangan biru..kahkahkah
jangan buka botol guna mulut, nanti tudung botol mengerigis bekas gigi..kihkihkih



peace no war (^_^)

* derm!..apakah??.ntah..ni gaya orang yg tengah tension banyak kerja bercerita..lalala~!


58 komen:

Hansyirah Takezur berkata...

adehh..=='

kena make up minda ni kalo camni..

huhu

kpah k-poh berkata...

kalau minda satu arah saja..mmg lucah ler jadinya...hahhaaaa...

Izamir Ridzwan berkata...

doktor buncit tuh ujang.. hahahah

MIZZ SUE (asam.garam.gula) berkata...

adoi..malunye..hihi

mrs.sabri berkata...

hahaha ni lawak kalau x silap kumpulan R2 dari rajalawak ada buat hari tu tapi kisahnya lain sikit..

YanaMIB berkata...

pinjam watak sy or gantikan watak sy?? haha..xphm..lalala =P

Akmal Ezzah Alias berkata...

x tahan yang moral of story tu..heheh

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

ok. saya cuba utk tidak membirukan fikiran saya.


huhu...
style lah entry neh!

Qaseh dalia adelia berkata...

sis pun dah berjangkit dengan ujang ngek tu ye huh

Ujang9897 berkata...

derm..!!!!!!!!!


ahhahahahahah

gila!!!!!

cis..baru nak layan stim...=)

khaifaiz berkata...

ngeh ngeh ngeh... knape perlu buka penutup botol tu kak..

yes sy msh putih..


hai qaseh

sissyira berkata...

salam

hahahha...onar betoi entri ni. =)

hasrul hassan berkata...

Salam .. fuh nasib baik kepala saya bukan biru atau putih ... tapi hitam .. banyak berjemur ...

Isteri Yang Comel berkata...

hahhah, sengal ujang layan stim..... miahaaaa.... ;awak sangat, abaikan otak kunin cam ujang

Naddia berkata...

kalo sy la yg jadik isteri tuh..haha..memang berbotol2 la jawabnye..haha

~~Ticer Wann~~ berkata...

kui3......

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

ujang mesti suka ni..hahaha

Rozuan Ismail berkata...

hoho..otak yg lebih umur 18 tahun ni dh fikir benda lain..huhu

Qaseh dalia adelia berkata...

hai khai >.<

mykhalis berkata...

hahaha..entry ni melawan nie.. sangat pandai putar alam cerita nie..hehe


Tips supaya blog sentiasa diingati

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini

Solihin Zubir berkata...

cis!
saspen btol!
hahaha.. double meaning nowh! noty! haha..

NADIA RAHIMI berkata...

oh. I kena bersihkan minda dengan clorox jua -____-''

Belalang Hijau berkata...

ayat dlm citer tu pun dah ade mcm nak bunyi lucah...maunya x terpikir ke arah tu....hahaha

Ellen berkata...

oh ok...akak bukan tak nak komen entry,.akak pun suka sngt komen kalo kena ngan jiwa entry tu...hahhaaa...ada gak mslh bila nak komen sebab kotak komen tak blh buka maklumlah orang cam akak ni pakai berukband jer...capaian tak gitu hebat...apapun, akak hari2 ke sini sebab memang blog adik ada kat bloglist akak...hehe...adik tak balas pun , akak ok ja..hehe

lea berkata...

baru je nak suh pakcik buncit makan viagra...hahaha

bard bahtiar berkata...

nsib bek otak bard dh warna pelangi...mcm2 kaler ada....tapi neves jgk la baca....nak2 bujang yg dh cukup umur ni...ekeke...

JIJI YU berkata...

pikiran yang masih suci..

qasehraihan berkata...

@Hansyirah Takezur
mekup jangan xmekup je dik..

qasehraihan berkata...

@kpah k-poh
hehe..ye kak..saje nk test pembaca saya..

qasehraihan berkata...

@Izamir Ridzwan
IR..bukan doktor buncit..doktor cantek, lelaki buncit

qasehraihan berkata...

@MIZZ SUE (asam.garam.gula)
adoii..hehe

qasehraihan berkata...

@mrs.sabri
apa tu R2 kak??saya benarnya xtgk raja lawak..caya tak??hoho

qasehraihan berkata...

@YanaMIB
watak bini ujang dlm ni bukan yana..kihkih

qasehraihan berkata...

@Akmal Ezzah Alias
hehe..mksih baca

qasehraihan berkata...

@♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥
bgs ct..bgs..hehe

qasehraihan berkata...

@Qaseh dalia adelia
jangkit ek??x a..sbb mmg spesis sama agaknya..haha

qasehraihan berkata...

@Ujang9897
kahkah..pueh hati dpt kenakan ko jang..alah nt kan dh nk jd laki org kan...

qasehraihan berkata...

@khaifaiz
ntah..nape ek??haha

hai khai..

qasehraihan berkata...

@sissyira
onar ek kak??haha

qasehraihan berkata...

@hasrul hassan
bgs tu hsrul..hehe

qasehraihan berkata...

@Isteri Yang Comel
sengal tu apa ek??sy kurang faham ckit a pkataan tu..tp org salu guna..hoho (adakah gua ni innocent sgt..kahkah..tp mmg xtau)huhu

qasehraihan berkata...

@Naddia
kahkah...dr awal ag..ai dh ckp u mmg sekepala ngn ujang..

qasehraihan berkata...

@~~Ticer Wann~~
dtg gelak je ticer?

qasehraihan berkata...

@muhammad iqbal hakimi bin tahir
memng dia tu..haha

qasehraihan berkata...

@Rozuan Ismail
jgn fikir lain wan..bac buku..kihkih

qasehraihan berkata...

@Qaseh dalia adelia
aik???kurg faham ni..haha

qasehraihan berkata...

@mykhalis
hehe..saje je khalis..

qasehraihan berkata...

@Solihin Zubir
noti ek??manada..

qasehraihan berkata...

@NADIA RAHIMI
sure!..aha

qasehraihan berkata...

@Belalang Hijau
haha..hai pak blalang..

qasehraihan berkata...

@Ellen
hehe..ye kak..saya jarang bls jejak org yg g kat shout mix..sy utamakn yg komen entry..yg shoutmix sy amik link utk folow je..sori ye kak, xpe nt kalau sy ada ms sy jln2 umh akak..hehe

qasehraihan berkata...

@lea
kahkah..ye jg tu lea

qasehraihan berkata...

@bard bahtiar
laa..bujang yg dh cukup umur kah??hehe

qasehraihan berkata...

@JIJI YU
suci kerrr??haha
hai ustad..

Woofer Storm berkata...

adehh2,nmpak sngt kuning otak sy ni sis.malu deh,heheeee paraaaahhhh


*tapi suka entry ni..lalalaaa~

qasehraihan berkata...

@woofer storm
muahahaha....kuning ker?

kay_are berkata...

dah makin menular virus2 ujang kat kalangan blogger pompuan.. bahaye2.. kne bako ujang camtu!!

qasehraihan berkata...

@kay_are:
haha..jgn a bako..sian dia nak kawen

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan