FOLLOWERS

Isnin, Ogos 06, 2012

CANTIKNYA KURMA PUASAKU KALI INI

saya memang suka makan kurma walaupun bukan bulan puasa
tambah-tambah kurma jenis kering
saya boleh makan tanpa peduli orang sekitar..kahkahkah
untuk puasa kali ni saya makan kurma ini



kurma ni produk dari Elken..


bekasnya pun bukan main cantik lagi
bukak dari atas macam bunga gitu..hehe


ni kurma kat dalamnya
diletakkan dalam bungkusan plastik setiap satu
cute kan?nak makan pun sayang..har har..

u oll pula makan kurma jenis apa?


*psst..pssst..sy snap sdri gambar guna DSLR tu tau..1st time bokeh tu..cantik juga hasilnya rupanya ek...kahkahkah..angkat bakul sdri..hehe



17 komen:

:: Mrs.Eady :: berkata...

tiap thn dpt kurma nie.. :)

Anum berkata...

anum makan kurma biasa2

Saleha berkata...

A'AH la,
kalau bekas cantik, rasa sayangjer nak makan kan

Kesuma Angsana berkata...

mmg cantik sure sedap ni kan, but KA setian gan yusof t .... tu hehehe

redza berkata...

kurma memang sedap..sesuai dimakan bila2 masa

Citarasa Rinduan berkata...

Elken mmg tbaik. Sis 7 thn bsama elken. Xtegar sangat tapi beli suplement y wajib2 mcm sprulina. Ld venus. Dr diet.

Wah.... Kira pecah daralah dslr tembak kurma. By day way. Nice pic

Zeera Az Zahra berkata...

saya x taw nape sy x suke makan kurma.. kalau berbuka paling koman pon saya minum air, pastu terus nasik.. kuih pon tak usik.. heheheh.. :)

Remy hazza berkata...

remy alhamdulillah...kerja ngan airlines...dapat merasa byk kurma... ada pelbagai jenis...tapi yg femes.... chocoladates lah....
special uplift utk pasengger MAS.

♥cikmOt♥ berkata...

AKAK TAK MAKAN SANGAT KURMA...yang ada kat rumah tu pun tak abis2...kurma cap KALAHARI

Hans berkata...

untuk ramadhan kali nih
saya ada termakan satu jenis kurma
besar dan sangat sedap
cuma tak tahu jenama apa

AzuraFazil DIN berkata...

zr suke kurma yg x manis (xrendam dgn madu tu).. phtu kene bsh2 skit.. yg kering sgt2 pun x suke..


**** salam kenalan dari ku

Fadzli Amir berkata...

Ala makan kurma yang kena berbisik tu la...hehehe

Cikgu Ma berkata...

mesti agak mahal kurma ni sebab kualitinya...teka je la ni..hehe..

saya x suka kurma

Chekgu Azrine berkata...

akak pun suka makan kurma..sejak mengandung ni lagi makan banyak sbb nak bg serat tahan masa pose..hehehe

ieda berkata...

akk tahun nie adik ipar belikan 2 bekas kurma jenis nie ..
sedap kan
nampak bekas dia xclusive ! ..

dslr jenia apa dik ??
memang cantik
pic2 di blog akk pun pakai dslr ..
canon delighting u always :))

kay_are berkata...

kurma ape yang famili aku beli, kurma tu r yang aku makan =P

QA's ~ mamapapa berkata...

nampak sedap sangat kurma nikn?besar plak tu.saya pn suka kurma kering :)
jmput follow kmbali :))

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan