FOLLOWERS

Sabtu, Ogos 04, 2012

TEMPAT KEGILAAN WANITA-WANITA

hahahaha...tajuk tu dah buatkan kegilaan tu datang..haha
mana tempatnya???
jeng..jeng..jeng..




wanita-wanita jelita panggilnya JPO...hehe




mustahil kalau wanita2 jelita di luar sana cakap tak nak pergi tempat ni..ayat bako tuh..kihkihkih
macam-macam butik ada weiii..
macam-macam brand!!..
gilerrrrr ko tak pergi!!..hahaha..
cantek2 handbag dengan kasut kat sana!! ayat bako lagi tu..haha











ada pondok polis..



kalau lapar..food court ada..hehe
tapi bulan puasa tak leh makan..
nanti kena tangkap..haha



jadi sempena nak dapat bonus 9hb ni
maka dibuatla entry ni untuk mengosongkan poket-poket korang semua..hahahaha

terletak di Indahpura, Kulaijaya, Johor Baharu
dibuka dari jam 10 pagi hingga 10 malam..
jangan lupa terjah..=)


* duit hilang macam air kalau ikut hati berbelanja..maka pesanan penaja 'berjimat cermat amalan mulia'..hehehehehe..

9 komen:

khaifaiz berkata...

Sedang kontrol nafsu juga ni...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

belum boleh berbelanja almaklum la baru start keja

Syarifah Nadia Syed Mohsin berkata...

wahhh bestnya.. nad x pernah sampai sini lagi...

Azian Elias berkata...

mak aiii..jiwa lara dibuatnya...bila lah nak sampai. kalau balik johor pun belum tentu akka boleh ke sini..

qasehraihan berkata...

@Syarifah Nadia Syed Mohsin
saya pun lum pergi nad..ni tempat mengosongkan poket ni..kena dijauhi..hahahaha

Syarifah Nadia Syed Mohsin berkata...

hahaha,, takpe pergi sana jangan bawak duit.. bawak cukup2 je untuk tambang.. baru laa selamat n bole jalan2..

budoxesquire berkata...

pergh terbaik ni

Iffah Afeefah berkata...

Xpegi lg huu

Saleha berkata...

wah, arap jauhje dari sin, kalau dak serbu gak tuh

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan