FOLLOWERS

Ahad, Ogos 05, 2012

ESKALATOR TERPENDEK DI DUNIA!!

di manakah??


hanya berketinggian 834mm, iaitu 5 anak tangga sahaja..
eskalator ini di sebuah Mall di Jepun
tak nampak lagi apa significan pembinaannya tu
sebab kat sebelah tu ada tangga..
dan ianya hanya hala turun sahaja, bukan untuk ke atas..kihkih

anda fikir untuk apa?


* kalau gini dalam rumah pun boleh buat eskalator ni..anak tangga dalam rumah lagi banyak dari ni..haha


8 komen:

ahsfantasy24 berkata...

hehe..
sekali langkah je tu boleh lepas
semua tangga esklator :D

Ikhmal Yusoff berkata...

haha baik diorang tak letak ape2 pn..bkn ssh pn..haha :)

Chekgu Azrine berkata...

ntii akk buat entry resepi agar2 tu ye

btw. akk ngjar sk taman melawati 2

Syarifah Nadia Syed Mohsin berkata...

haha.. lawak.. baik naik tangga je lagi cepat..

eynda berkata...

Saje je nak buat eskalator tu... janji ada kikiki..

Iffah Afeefah berkata...

Comel je

nk mudah kot

Kesuma Angsana berkata...

utk warga emas kot ni hehehe

♥cikmOt♥ berkata...

ORANG JEPUN KAN LAMBAT JALAN...HEHEHE

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan