FOLLOWERS

Rabu, Ogos 01, 2012

DUIT RAYA! DUIT RAYA! DUIT RAYA!

alhamdulillah..dah selamat tukar duit untuk raya..


tak tukar kat bank pun..
tukar dengan parent anak murid yang saya ajar ni..
mak dia kerja bank..
tiap-tiap tahun tukar dengan parent tu..
kena tukar awal-awal katanya nanti kehabisan..huhu
duit 20 hengget masih tak dapat tadi..
saya order duit 20 hengget baru tu 10 keping je
sebab kaler cantek..hehe
petang ni dia akan ambik katanya..
esok dapatla insyaAllah..

yeayyyy!! dah boleh masukkan dalam sampul raya..suker!


* teringat zaman kanak-kanak kumpul duit raya bertanding adik-bradik sape dapat paling banyak..huhuhu..rindu zaman budak..tak ada masalah..huhu

13 komen:

♥cikmOt♥ berkata...

saya minggu depan baru dapat tukar duit...salam kenal jugak

Anum berkata...

bestnya
anum pun dah tukar
salam perkenalan

eima berkata...

salam kenal gak ....

murid2 dpt tak duit raya ni

*azni* berkata...

minggu depan kot br tukar..tak sabar nak cium duit baru..salam kenal dr sy..

qasehraihan berkata...

@eima
murid tak dapat kecuali yang mintak.hahaha..ramai woooo nak kasik smua..pokai mak..hakhak

diana berkata...

satu sampul yang ada duit merah untuk akak ye..tempah awal2 ni..eh!duit raya boleh tempah ye??heheheh

~~Ticer Wann~~ berkata...

belum tukar lagi.. huhu.. cam maleh nak tukar lak.. pinjam sket bleh?

Saleha berkata...

nak duit rayaaaaaaaaaaaa jugakkkkk

Sunah Sakura berkata...

nak duit raya dari akak!!!

kay_are berkata...

banyaknye duit raye.. nak jugak!! ^^

Che Rosliza Che mat berkata...

dah tukar duit raya ya..

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ berkata...

nak kena guna org dalam juga baru cepat kan...hihihi...same lah... ;-)

QasehnyaRania berkata...

cantikkan duit baru nih..smcam nk buat koleksi je nih..hehe

salam kenal dan follow sini qasehraihan vs qasehnyarania..hehe

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan