FOLLOWERS

Rabu, Jun 08, 2011

DAH KALAU BUKAN AWEK KAMU..JANGAN NGENGADA NGAKU KAMU PUNYA..

banyak situasi yang berlaku disekeliling kita..
pasti kita pernah dengar..
ada orang yang suka mencanang..sipolan itu sipolan ini kekasihnya..
sedangkan pihak yang dikatakan kekasihnya itu tak menganggap pun dia kekasih..
kemudian..bila dah tak rapat..
nak cover malu dengan rakan-rakan yang dah dicanang tadi..
dikatanya pula si polan itu tadi telah curang..bla..bla..bla..


sedangkan hakikat sebenar yang orang tak tahu
mereka tidak pernah bercinta..
kerana dirinya sendiri tahu, yang si polan itu memang dah ada kekasih..
dan kekasih itu..bukanlah dia..



inila dia situasi..yang memang wujud di mana-mana
bila orang desprate nak bercinta..
dan jenis suka mencanang kekasihnya kepada orang lain..
hentikanlah jika ada yang suka bersikap sedemikian..
nanti kamu pasti jumpa insan yang benar-benar nakkan kamu..kehkehkeh
 macam-macam orang la ek..hohoho



-end-


*udah-udahlerrr...desprate sangat derrr...hahaha..

24 komen:

Mrs.Yie berkata...

erk..ada jugak macam ni?pelik tahap seratos ni..huhuhu..kalau bukan kekasih kita,kenapa nak mengaku seseorang tu kekasih kita pulak?tak ke pelik?

Ujang9897 berkata...

itu mcm ek...

heliza kalau baca nie kecik ati dia...

sbb dia selalu igt ujang ni bf dia..wahahahah

qasehraihan berkata...

@Mrs.Yie
bukan tahap seratos lagi kak..banyak ratosss...kikikiki..

klakar ayat akak thp seratos..mana blaja??hakhak

PUAN SUE (asam.garam.gula) berkata...

pelikkkkk..hihi

qasehraihan berkata...

@Ujang9897
heliza ngaku xpe..sbb kamu pun ngaku kamu bf dia gak kan..ececece..hakhak

qasehraihan berkata...

@PUAN SUE (asam.garam.gula)
senario masyarakat sekarang..ada ni sue..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tapi ada plak yang memang bf/gf tapi xmo ngaku..

takut saham jatuh kot....

xpuas main2 lagi dgn org lain hoho

qasehraihan berkata...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr
tu cakap..mcm2 org ni..

~~Ticer Wann~~ berkata...

pernah jumpa orang macam yang disebutkan.. :)

Sunah Mohammad berkata...

eiiii~ gediknya ujang tuuu...! hurmmm...sapelah yang ngaku kak rehan kekasih dia ni...meh nak cubit tinga!

Afikah Aziz berkata...

erk,xmalu ke ngaku camtu klu bukan kekasih adehhhh,macam2 org skg ni huhu

NURUL AINI NORAZMAN berkata...

akk da perli org ke ni??haha~ kawan aini pon mmg ada mcm tuh,. bukan sorang mngaku awek dia,.ramai lak tuh,.

YanaMIB berkata...

pernah jmpe perempuan mcm ni...hahaha gila psiko..bkn takat ngakut pakwe, siap paksa jadi pakwe lg..BAPAK desperate! hahahaha *hanya mampu ketawa guling2* =P

NURUL NADIAH MAMAT berkata...

ada jugak perempuan yang macam situasi lelaki tue...kadang2 malu plak dengar dia bercerita...sedih pon ada...huhu....

cik Lea berkata...

kelakar betul komen si ujang tu..hahaha

cinta tak perlu nak dicanangkan satu dunia
sebab kalo clash...malu je

Solihin Zubir berkata...

ni kes syok sindri la ni? haha..

ApiH berkata...

kadang2 orang camtu perasan je..

Raden berkata...

sy slalu ckp orlando bloom tuh bf sy cikgu...erk..8 hari lg tuh ape? haaaa....ade leeteewww

... berkata...

as salam..

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

oo..nasib baik pakcik takde fikir pasal kapel ni.hoho~ moga2 selamat hendak-Nya..ameen..

pakcik cuma nak bagitau..

Islam memenjarakan kita.raihan tahu?

Aretikz berkata...

hoho.. nak gi declare la mcm ni.. ahakz.. nak cri sepa yg kiut-miut.. keh keh keh..

oleh yg demikian, berhatilah2 dgn permainan dunia.. gulp.. hehe..

biarlah diri ini menyimpan kekasih pada yang sah sahaja.. keh keh keh.. declare time akad nikah.. bru best ^_^

gedek! berkata...

itu namanya gedik....

bukan gedek tau!

mzhany berkata...

kak, hihihi setiap entri ada countdown eh.hihihi org yg berkenaaan tu abca blog akak eh...pasti dia terasa owh;)

amiYo berkata...

ade gk ke mcm ni? x malu weh!

Budak Botak berkata...

Sapakah diorang tue? Ha3...

Entry terbaru -> Cara Buka Blog Di Telefon Bimbit Dengan Pantas... (",)

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan