FOLLOWERS

Rabu, Jun 01, 2011

LETIH WOOOO..


pada masa saya buat entry tadi..
saya tak la fikir akan jd panas..
sebab apa yg saya pikir saya nak mintak duit saya je..


tpi sebab ada beberapa yang lain komen turut dipinjam duit oleh dia..
tu yang jadi lain macam..huhu
 
 
anda tak pernah cakap mintak tangguh..
cuma selalu cakap 'xde nak larinya saya'..


tapi ingat ye!!???!!....
minta tangguh anda tu memang xboleh lebih dari 30 jun 2011~!!!!
anda mesti langsaikan rm1800 hingga 30 jun 2011!!!!
 
 
saya tunggu..
lagi bagus masukkan ckit2 hingga hujung bulan...



-end-


* sori la...kalau encik pendekar fikir saya cari trafik..sebab trafik gini xleh bagi saya rm1800 pun..saya cuma meminta duit saya..sebab term memang dipersetujui..itu saja..
 

11 komen:

miss ryrinn _ angin berkata...

boleh saya tau korang ade wat perjanjian bertulis tak ? or any eviden yang dia pinjam duit ?

Ujang9897 berkata...

td dah kol PB..dia kata dia dekat BANK nk bank in..

harap dia bayar walaupun sikit2..

Citarasa Rinduan berkata...

sabar ya dik, moga selesai kes ini cepat2

Gayahspears berkata...

aik.. bukan PB sekarang tak pakai HP ka?? fuyoo... mane satu betoi nih.. aihh konpius

JIJI YU berkata...

ehehe..ade wat surat perjanjian ke..ehhe

Fadah berkata...

macam-macam....
kalau hutang mesti kena bayar...

Yan berkata...

Org berhutang ni pinjam mmg senang. Bayar mmg kelat..

Rozuan Ismail berkata...

bila pinjam enang cakap,bila nak bayar tu yg susah

Adam Narzuan berkata...

harap-harap dapat jupe penyelesaian yang terbaik...

Aretikz berkata...

apapapun, saya tak brada di tempat cik Qaseh mahupun bro PB.. yang penting.. Allah itu maha Adil, dan maha Mengetahui sesuatu kejadian.. baik buruk, Allah juga yang tahu segala mcm kesulitan.. berbaik sangkalah kita sesama muslim.. ^_^ dan.. kalau nak berhutang.. atau memberi hutang.. berfikir 100x.. hehe..

http://segalaceritera.com/atik/2011/06/01/antara-hutang-dan-hindustan/

Azrael berkata...

Alhamdulillah .
Moga bnda ni dpt disettlekan spt tarikh yg diberikan .
Harap tiada pe2 masalah lg lepas ni .
Damai itu indah ~

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan