FOLLOWERS

Khamis, Jun 02, 2011

TERIMA KASIH..

terima kasih diucapkan kepada encik pendekar..
kerana telah memasukkan pembayaran sebanyak rm400 semalam
jam 21:07..1 jun 2011..(menurut mesej pemberitahuan)


beliau berjanji akan bayar rm500 pada 16 jun..
(evidence : mesej kat hand fon)
dan baki saya minta selesaikan sehingga akhir jun..
(memang wajib habiskan..)


harap dapat ikut term tersebut..
itu saja..patuhi janji itu..


-end-



* saya perasan satu budaya blogger kawasan2 kita ni..kalau sorang main entry tu..semua akan ikut kan..wooooo..dasat kemuafakatan mereka-mereka ini...ada pro and cons nye la kan...ada masa kita perlu jadi pemerhati sahaja..


19 komen:

Belalang Hijau berkata...

bagus PB...

buktikan bro bukan mcm yg sesetangah blogger canangkan...

ikhlas belalang cakap, psl bro dgn belalang jgn risau...

settlekan yang lain2 dulu...

Gayahspears berkata...

akhirnya :)

Budak Botak berkata...

Baguslah selesaikan cara baik...

Entry terbaru -> Pertandingan Fesyen Tikus Di New York... (",)

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

menunjukkan keprihatinan blogger.. & ada jugak yg mengelarkan sbg penyibuk.. terpulang pd penilaian masing2.. cara penulisan & penyampaian seseorang blogger juga dlm menyebarkan sesuatu maklumat sbb kita takkan mampu membaca niat seseorang

alexa yussida berkata...

lebih baik diam dr berkata yang menyakitkan hati..kan..blogger yg buat entry tuh tak dgr cerita pihak lagi satu tapi canang nama beliau dan kutuk keji..tak eloklah..mmg bagus nak tlg insan yg dianiaya tp guna cara yg betol..jangan carut2 atau cakap kasar sekalipon nak buat entry..yes there is always pro and cons :) harap akak dpt balik smua duit by the time yg dijanji :)

JIJI YU berkata...

hehe..tak sempat aku nak keje ngn ko

y u y u Z u l a i k h a berkata...

akak... settle kan cara baik ya lepas ni :(

Aretikz berkata...

semestinya stuju dgn yuyu.. dan.. harap isu ini tidak dipanjangkan lagi.. ingat.. Allah Maha Adil dan Maha Mengetahui..

Ujang9897 berkata...

bagus PB...,

masa aku call mmg dia dekat bank.

Qaseh dalia adelia berkata...

alhamdulillah .. xleh duk diam jika org yang qaseh kenal kena :) .. yang lain qaseh xmasuk campur .. sory sis ..heee

Sunah Mohammad berkata...

alhamdulillah..

Rozuan Ismail berkata...

setuju =). lebih baik diam dari berkata-kata.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

alhamdulillah....

=)

Solihin Zubir berkata...

Alhamdulillah... semoga proses pembayaran seterusnya berjalan dgn lancar..

Aina berkata...

pemerhati nak cakap Alhamdulillah...:D

Tanpa Nama berkata...

kalau tgk bln 4,5 xbayar..mksudnya dah lama kamu bersabar..huhu

akhirnya dia bayar..bagusla..
kalau dia bayar dari dulu pastinya kamu sibuk buat entry ni kan?

harap dia menepati janji dia selepas ini.

Tanpa Nama berkata...

maksud saya tak sibuk
typo..

dah selesai, ada perjanjian baru ok la tu..ikutla perjanjian

bact. berkata...

tu dah bayar 400rm..
bg gua pinjam plak la..

kahkahkah

waN Mohd Salim berkata...

alhamdulillah

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan