FOLLOWERS

Jumaat, Jun 10, 2011

BOIKOT JE LA KONSERT FINAL AF TU..

nampak status wall fb naz semalam
pasal konsert final AF akan dibuat depan masjid besi, putrajaya..






sebenarnya betul la apa naz cakap tu..
tak ada pun yang main isu ni..
yang saya tau hanya sorang je selalu buat entry ni iaitu pakwe sunah
dia aje perjuang sorang-sorang..
tapi yang lain senyap je..semua layan entry nora elena..hahaha
ni isu sangat sensitif..soal agama ni
patut untuk diperjuangkan oleh semua..yang seagama
kesucian masjid itu perlu dipelihara..



ni gambar-gambar berkaitan..
  ambik dari blog pakwe sunah yang terer masak tu..ekekeke




dalam kotak merah itu menunjukkan masjid..

yang bersinar cahaya di belakang itu..masjid

see..sangat dekat dengan masjid..



acara sblm konsert start kul brapa ek?? mesti dari awal petang kan??
nanti nyata-nyata macam bertanding pulak..


suara azan bilal masjid besi dengan suara pengacara tu!!!
cahaya lampu masjid..dengan cahaya pentas konsert tu!!! adoiii
dan lagi teruk nanti kalau..
 penonton di konsert tu lebih ramai dari jemaah di masjid..uiiiii



apa cerrr astro?? kasi la jawab sket..
dah tak ada tempat lain kerr???..sini tak payah bayar sewa ke cmna??..hoho


nak suruh astro ubah tempat memang takkan la..too late..
sehabis usaha dan daya kita..
elakkan ke konsert itu..itu selemah dan sekuat yang kita mampu buat..



-end-




* pssttt..ada orang sentap ke dengan entry saya yang sebelum-sebelum ni??hurmmm..lalala

46 komen:

ibnubaba_04 berkata...

AF mmg haram la buat dpn masjid

Sunah Mohammad berkata...

hurmmm... moga ada mata dan hati yang terbuka...

qasehraihan berkata...

@ibnubaba_04
uitttttt..terus jatuh hukum..haha

qasehraihan berkata...

@Sunah Mohammad
btul tu sunah, upenye sunah pun dh buat entry ni gini ek...xtau..hehe

Muhammad Iqbal berkata...

boikot!

AdyBudika berkata...

abg siap kene warbibg.tapi abg lantakkan aja

Isteri Encek Bard berkata...

pada mereka yang kaki AF tu, cuber bukak mata sket... sebaik-baiknyer jangan pergi dan sokong

qasehraihan berkata...

@Muhammad Iqbal
=)..bagos2

qasehraihan berkata...

@AdyBudika
warbibg tu apa bang??

Belalang Hijau berkata...

apa ni astro? sengaja ke apa ni? punya la besar putrajaya tu tp nape situ jugak yg d pilih?

qasehraihan berkata...

@Isteri Encek Bard
btul tu IEB..itu je seabis yg boleh dbuat skang..

nazirulhazwan~ berkata...

tiruk!!!!!!hahahaha

.m y z. berkata...

TAKDE TEMPAT LAIN KE DORANG NAK BUAT KONSERT. DEPAN MASJID JUGAK YANG DORANG PILIH. MACAM2 HAL T__T

qasehraihan berkata...

@Belalang Hijau
hehehehe...blalang br tau ke ni??hehe

qasehraihan berkata...

@nazirulhazwan~
hei..dia tiruk kiterr..kte publish dlu tau..hahahaha

blognizamlah berkata...

huhuhu...gila betul...btw, minta copy pix ya..nak share jugak...^^

qasehraihan berkata...

@.m y z.
nanti astro jawab la tu..nape nye wat ctu..pelik benar dh tu..

Rozuan Ismail berkata...

erk.better tukar tempat lain sebelum blaku apa2 yg x diingini

Awish_hawa berkata...

haih.. terok betol laa.. kalau akdemi alquran tapelah jugak.. aisyh!

YanaMIB berkata...

ada yg kata elok la buat dpn masjid, supaya senang dorg solat..xde alasan tinggal solat..tp mslhnya dorg klu dh tepek mekap smpi 10 inchi, pakai baju sendat², tayang sana sini, nak ke dorg jejak kaki pi masjid???? hurmm...=.=

mzhany berkata...

kak, betul ke baut depan masjid? serius saya tak tahu pun, sebab sy memang tak minat dan tak layan AF. ape kes la sampai tak leh berfikir sangat kan.eiiii

JIJI YU berkata...

eheh..aku ni mmg betol le..tak tau menau pon dah final dah AF ni.wat kat dekat ngn masjid lak tu..kalo betol le deorang yang pergi wat tak endah je ngn seruan illahi..orang semayang pon deorang dok melalak..yang tu mmg dasat le..harap pihak bertanggungjawab paham le..

ApiH berkata...

klu camtu la, penyokong af pun kira bersubahat la..
so pikir2 kan la wahai penyokong2 sekalian...

mynameismy berkata...

dekat giler kan! bilal azan pn konfem boleh dgr

Подтверждаю berkata...

as salam..

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

oh..betul juga. patut boikot..tapi bila difikirkan..macma yang enche ben kata kat entri dia tu. okc

terima kasih berkongsi pendapat,cerita dan teguran~

Entri Terbaru Pakcik :

WIDGET TRAFIK PERCUMA..

Kasih Ibu berkata...

ish..ish...boleh pula dibuatnya kat situ..xkn xde perasaan segan silu melalak2 dekt dgn masjid pula tu..

dan confirm2 jemaah yg dtg konsert AF lg ramai dr jemaah masjid...

CikPuan Fara berkata...

subhanallah! dalam byk2 tempat kenapalah amik tempat dekat dgn masjid.. jgn guna alasan senang nak solat.. takut ia sekadar alasan tapi nanti ramai dok depan pentas taknak berganjak wlaupun dah masuk waktu. Masya Allah :(

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

kak bawak saya jalan2 kat putrajaya..hehehe

moge astro dapat pertimbangkan lah semula..

Mrs.Yie berkata...

cetek akal..!!!!!!!!!

Cikgu Fikri berkata...

ha`ah..
biler baca entry ni, baru fiq ingat, dtrn tu dekat dgn masjid besi...
sepatutnya pihak astro merancang dr semua aspek sebelum buat apa2 keputusan...
hurmmmmmmmmmmmm

: husna : berkata...

apo ke mende la konsert2 nie..
xkan tak pk kot...
heh, media xnak amik berat ke?hahah

Cikgu Fikri berkata...

kak..
fiq dah letak berita ni kat blog..
credit to akak.. :)

http://cikgufiq.blogspot.com/2011/06/konsert-final-af9-kita-sudah-terlambat.html

~~Ticer Wann~~ berkata...

ish ish ishh... dahsat!!... tahniah astro... hebat la anda.. T_T

tak minat AF

gedek! berkata...

Tu laaaaaaa.....

Solihin Zubir berkata...

ini sudah melampau.. btul2 mencabar sensitiviti umat Islam..
ni kalau azan pun xdengar..

Khairil berkata...

nak boikot astro lepas ni..sudah la nak bawa naik harga bayaran bulanan....

Raden berkata...

sy xtaw pon pasal nie sbb xpenah tgok af jadah natang mnde ntah..owh pelisss

Piah Becok berkata...

sangat tak ikut dunia hiburan sampai bercantum dua kening bila tau... oh, AF dah final ke? er, dekat masjid?.......

tok sah tengok pun rencangan camni ni.. baik tengok diskaveri cenel ke... lagi bermanfaat.

jon serbu Segmen Fahmi: SAYA.SAYANG.AWAK

BLADE EDGE berkata...

salam akak....

kalo saya, malas dah ckp byk. mmg tuding jari ke pihak pngurusan AF la sbb xsensitif dgn hal2 agama.. xpeduli la apa alasan pihak atasan diorg, yg pntg jgn duk buat konsert dpn masjid..kan masjid tu tmpt ibadah..

shahjiehan berkata...

siapa kita utk mengubah semuanya?

kuasa di tangan anda, undilah PM baru... hahahaha..

shahjiehan berkata...

siapa kita utk mengubah semuanya?

kuasa di tangan anda, undilah PM baru... hahahaha..

Gayahspears berkata...

geram..grrr~!!!

De'din berkata...

blogger mana minat buat entri macm ni,,
yang ada pon boleh kira dgn jari ja !

Tanpa Nama berkata...

yang ye nye jgn lyn lngsung konsert2 mcm ni... nnti tau2 je Allah turunkan musibah...habis satu negara..masing2 pt da boleh pikir...mentang2 negara aman,biarkan je maksiat mcm ni...yg menyedihkan,mak bapak sendiri sokong anak2 mereka jadi artis...pastu bangga bile dpt g makkah..kononnya duit hasil anak jd artis yg digunakan ke makkah..balik je malaysia,sendiri bubuh gelaran haji,hajjah..pastu siap tmbah tuan haji lg...kalu nabi sendiri pun xguna gelaran tu,knp la manusia biase mcm kote ni nk bangga2 dgn gelaran haji,hajjah tu...

tini berkata...

Sentiasa berfikiran positif. Zaman sekarang mana ada yang perfect Islamic. Kalau masjid ada berdekatan kawasan tumpuan orang ramai bukankah bagus kerana ia mengingatkan kita tentang solat? "Rock rock juga, solat jangan tinggal", kata papa rock. Masjid tu nampak dekat kerana kedudukan konsert itu di DATARAN Putrajaya. Maklumlah, DATARAN kan sejauh mata memandang. Nampak aje dekat. Cuba jalan dari lokasi konsert tu ke masjid besi. Saya ambil masa 30 minit nak sampai ke sana dengan berjalan kaki dengan anak-anak saya. Dekat ke tu?

kokser kokdam berkata...

mano imam-imam mudo..? hahahah

imam tuo pon..?

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan