FOLLOWERS

Khamis, Mac 10, 2011

APA HADIAH KAWEN YANG PALING PENGANTIN AKAN SUKA EK??

hadiah kawen apa yang orang zaman sekarang nak ek???


ini kah???



kalau yang ni...
harus gi rompak bank terdekat dulu jap..haha


ke  bagi ni??



ishh..orang sekarang dah tak pakai kipas..
orang skrg pakai air-cond daa..haha
(kalau nak bg ekon pun kena g merompak dulu gak...muahahahaha)


dah tu apa ek??


patut bagi ni la..



sebab orang yang baru kawen
akan kerap MANDI..kahkahkah (gelak jahat)


tak pun bagi hadiah ni...


pengantin mesti selalu kena tukar cadar..
kan kan kan...kahkahkah (jaat haku nih)



jang!! ooo jang!!.. kamu pun dah nak kawen kan??
kalau kamu la kan, suka adiah apa ek?? hoho..

kawan2..any suggestion??

............................................

pagi ni adik akan akad nikah...
hadiah tak beli lagi..huhu..
dah nak kawen adikku itu..
rasa macam baru je duk main lempang2 ngan dia..



selamat pengantin baru buat adik terunaku..
Tengku Shawalluddin dengan pasangan dia Nur Karmila
semoga hubungan kalian kekal hingga hujung nyawa..


jadila suami yang membimbing..
jadilah isteri yang mentaati..
jadilah suami yang penyayang..
jadilah isteri yang mengasihi..


semoga kalian dikurniakan hubungan yang sejahtera
kekal bahagia..dan dapat baby comel2..aminn


-end-

*tahniah buat ayahanda dan bondaku Tengku Su dan Tengku Fatimah...dapat menantu lagi ek..hehe..(moga dapat cucu perempuan pasni..)

28 komen:

MIZZ SUE berkata...

su nak lesung batu kak..bkl husband masakan masak lomak cili api..

Izamir Ridzwan berkata...

set bilik pengantin kot.. hehe

Ujang9897 berkata...

kalau pilihan opkos la yg gambar atas skali..=)

tapi dapat yg cadar pun dah ok...=)


akak nk bagi saya apa nanti..=)

Nadt berkata...

saya nak TV 3D pakej ngan speknye jugak..hehehe..

Pendekar Berkuda berkata...

bagi dia baju dah la...

eekekeke....

qasehraihan berkata...

mizz sue:
sue nak lesung batu???wokeh akan ku turutkn kata mu itu..tgh tunggu kad sue ni..hehe

qasehraihan berkata...

izamir ridzwan:
set cadar ke bilik pgntin??haha

qasehraihan berkata...

ujang9897:
jang..kalau kamu nk yg atas skali..dgn kamu sklai ku ajak join merompak bank..ngeh ngeh..

qasehraihan berkata...

Nadt:
wah wah wah..tv 14 inci dh la ek??haha

qasehraihan berkata...

pendekar berkuda:
baju???pengantin xsuka pakai baju..haha

bg bj tdo seksi2 xpe a..
xpun bra laser..ngeh ngeh..

Tanpa Nama berkata...

sayang..
bagi la dia..benda yg i pernh bg u dlu..
masa bfday..k..
luv n mis u much..

Sunah Mohammad berkata...

hehe...ujang nak mesin basuh kak!

Ellen berkata...

Kalo ahli keluarga rasanya baik bagi barang2 letrik kot..mcm rice cooker, Cerek letrik ker, Blender ke..kan mereka nak mula hidup baru..itu cadangan Ellen ja..hehe

Nadt berkata...

kak, setakat ni saya tak jumpe lagi tv 3D 14 inci.paling2 koman pun 32 inchi.hehehe..

sissyira berkata...

salam

sy nak y 1st tu,,dah ckp kat kwn3..haha

kpah k-poh berkata...

kalau yg akak selalu bagi hadiah org kawen lah...errr...cadar, toto , tuala , brg kaca, lampu tidur, rice cooker...

qasehraihan berkata...

sunnah mohamed:
ujang nk mesin basuh ek..ok..akak bg yg model punya dah..hahahaha

qasehraihan berkata...

tanpa nama:
siapakah anda..huhuhu
bgtau saya..siapa..PM me kat fb
jgn malu2

qasehraihan berkata...

Ellen:
btul tu kak..
mmg nak beli br letrik pun..
cuma xtau apa je..huhu

qasehraihan berkata...

Nadt:
xde ek???xpe nt akak tmpah khas utk nadt..hahahaha

qasehraihan berkata...

sissyira:
hahahaha..akak nk yg 1st ek..jom g merompak jom..haha

qasehraihan berkata...

kpah k-poh:
waaaa...nak juga kak..hehe

Naddia berkata...

kenape org lepas kawen slalu mndi dan tukar cadar cikgu??

i am S!L4H.. berkata...

nk mesin basuh auto siap jemo. bole?
hahahaha

Solihin Zubir berkata...

cadar ngan towel.. haha.. noty!
kalau nk lg noty, bg baju tdow yg seksi seksa.. ;-p

Qaseh dalia adelia berkata...

qaseh nak mesin basuh ..tak pun lcd hahaha... abg ri tu dapat kipas ..weee beznye kawen dpt hadiah haha

immdhafizz berkata...

Saya suka Teddy Bear!!
Kuala Lumpur, Malaysia
Anda Mengalami Masalah Berikut? *kekurangan idea untuk membeli hadiah tersayang? *kesukaran mencari Big Teddy Bear yang besar tapi murah? *susah membawa Big Teddy Bear ini pulang dari kedai ke rumah? sila klik utk penyelesaianya => http://www.bigteddybear2u.com/aff/?id=716645

immdhafizz berkata...

Saya suka Teddy Bear!!
Kuala Lumpur, Malaysia
Anda Mengalami Masalah Berikut? *kekurangan idea untuk membeli hadiah tersayang? *kesukaran mencari Big Teddy Bear yang besar tapi murah? *susah membawa Big Teddy Bear ini pulang dari kedai ke rumah? sila klik utk penyelesaianya => http://www.bigteddybear2u.com/aff/?id=716645

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan