FOLLOWERS

Jumaat, Mac 18, 2011

KENAPA PEREMPUAN SUKA LELAKI HEBAT LAGI HENSEM??

persoalan biasa..
kalau lelaki suka kepada yang comel-comel dan cantik-cantik..
perempuan pun sama..
nak yang kacak-kacak..hensem-hensem..lagi bergaya..haha

persoalannya..kenapa???

 


ni jawapan yang mungkin akan di beri..


1) fitrah semulajadi manusia..

memang dah semulajadi..kita suka yang lawa..
semua orang suka yang comel2..yang hensem bergaya..
'tuff' lagi..sapa tak suka cuba jawab??..hakhak
sebab tu semua blogger usaha letak header  paling comel, paling macho...kahkah
(den letak heder gambo udoh..sbb takut orang ngorat..hakhak..*ok den guro,tp part header udoh xguro..huhu)


2) bangga diri

akan ada yang jawab sebab rasa bangga..
buka main tinggi idung kalau jalan dengan pasangan hensem..
ada pulak gitu..bangga tu dah dapat dosa dah..
kena rembat lagi pulak baru tau!!..haha 
(hensem poket kosong banggakah??..ahakss)


3) saham tinggi

bila pasangan hebat lagi hensem..
otometik orang akan pandang wow!! dasyat ni..
apa ada kat perempuan ni sampai dapat yang hebat camtu?? mesti dia ni hebat ni..
maka secara tak langsung naik saham perempuan tu skali..kehkehkeh
(kena ingat xsemestinya lelaki hensem akan cari perempuan cantik dan sebaliknya)


4) pengaruh ahli keluarga

yang ni tak nafi ni..
pengaruh mak bapak ni besar sungguh (termasuk adik beradik)..
ada je mak bapak akan tanya..'hensem ke bf adik??'
haaa..sapa nak jawab tu??..
mak pak pun tanya bf anak hensem ke tak yang utama..tak patuttt!!haha
(patut tanya duit berkepuk tak??kihkihkih..lagi jaat)

-end-

* hensem atau tidak, cantik ke tak buka perkara utama..yang penting kesanggupan pasangan anda menerima anda seadanya diri anda, kejujurannya, keikhlasannya..lalalalalala-!!
(tapi den suka yang hensem gak..huahuahua)

31 komen:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

hensem ke tak. tak penting lah bg ct.

yg penting hati. jujur dan bertanggungjawab!
hensem leh bawak sampai bile?
btol tak kak?

huhu...lame ta dtg cni asenye..:)

mykhalis berkata...

kenape?sbb semua orang sukakan yg cantik2.. secantik mana?semampu kite la..jgn nak capai yg cam supermodel merinda kerr kalau duit dalam poket tk lebih dari 40ringgit..hehe

AH7 berkata...

nak wt cmne dh lumrah alam...tapi yang pntg biarlah boleh menerima seadanya kn..

Tanpa Nama berkata...

saya ikhlas menyayangi awak..qasehraihan

kasihimu sesungguhnya
sayangimu sedalamnya
cintaimu setulusnya
kerna kaula wanita terhebat
yang dicipta untukku..

matilah di pelukanku
biar seluruh jagatraya tahu
kau milikku

Ujang9897 berkata...

betul tu..,

tapi cantik tu perlu jugak kot..cantik di mata pasangan..=)

kenapa tak letak gambar contoh tu gambo ujang dan heliza..hahaha

Rozuan Ismail berkata...

siapa tak nak yg cantik2 yg hensem2 kan..tapi setiap orang ada definisi cntik dan hnsem yg berbeza..

p/s jgn pandang cantik hnsem tu sgt..benda tu tak kekal lama

khaifaiz berkata...

Sedap mata memandang, pandai mengambil hati.. rasanya dah cukup kot.. Tp kene cantik la ckit, tu ikut selera masing2 nk cntik yg bagaimana...

Woofer Storm berkata...

mals nak ckp la..tapi siyes betul kata akak tu.heeee

*mmg fitrah mnusia ska pda skmprnaan tapi sndri tak smprna,,so plng bgus bersyukur pda yang ada,,tak yah nak amik power2,kalau sndri tak power.hehee
nsht berguna tuk sy,thank kak^^

qasehraihan berkata...

ctiey:
btul..jujur paling penting..hehe

qasehraihan berkata...

mykhalis:
40 hengget je??
nak isi beli baju pun xlepas tu..cne nk kawen..hehe

qasehraihan berkata...

AH7:
mmg lumrah alam..kesian org yg xensem..hoho

qasehraihan berkata...

tanpa nama:
(^_^)..siapakah anda~!!

qasehraihan berkata...

khaifaiz:
btul tu..sbb cntik ni subjektif

qasehraihan berkata...

ujang9897:
xnak letak gambar awak sbb awk dh bunceett~!!hihi

qasehraihan berkata...

rozuan ismail:
stuju..kalau pilih cntik..bila dhtua, dh xcntik nt cne??hoho

qasehraihan berkata...

woofer storm:
uittt jd nasihat utk awak ek??haha..bagus2..

lea berkata...

lelaki pulak suka perempuan cantek!

kay_are berkata...

sebab entri ni pasal pompuan nak cari lelaki hensem, maka saye yang cume bermuke bese ni x dapat nak komen ape2 lagi T_T

kne bace wajib!

http://kazreal.blogspot.com/2011/03/request-session.html

Solihin Zubir berkata...

sy dlu ada awek yg lawa tak hingat.. jd rebutan kt skolah..
bangga gila dpt kapel ngan dia..
tp tak berpanjangan.. heheh..

skang ni single.. rsa bangga plak bila single.. ;-p

dh x kisah sgt kalau dpt jodoh yg tak lawa.. cukuplah skadar sedap mata memandang..
yg penting, hati cantik.. :D

~~nOyuE~~ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
~~nOyuE~~ berkata...

bg saya hensem x penting...
yang penting baik, jujur, setia...
dapat terima kita seadanya...=)

darkbatman berkata...

stuju2.. kehkehkeh.
tp aie x ensem so gf aie mesti xbangga.. :D

darkbatman berkata...

stuju2.. kehkehkeh.
tp aie x ensem so gf aie mesti xbangga.. :D

qasehraihan berkata...

lea:
betul tu..sbb tu buat entry ni..haha

qasehraihan berkata...

kay_are:
haha..kamu wat lawak..apa salahnya..saya ckp global je ni..hoho

qasehraihan berkata...

solihin zubir:
wow..nape break??huhu

qasehraihan berkata...

~~n0youE~~:
hehe..betul tu..

qasehraihan berkata...

darkbatman:
aie..awak xhensem ek??hahaha..xlogik awk ni ckp gtu..hoho

Qaseh dalia adelia berkata...

tipu r kalau sume gurl xmo yg hensem n hebat kan sis.. tapi pk2 balik mesti nak org yg dpt jaga n bimbing kita so kalau dah dpt org yg dapat bimbing kita bersyukurlah .. kalau tak hensem pun manis tu tetap ade hihi

qasehraihan berkata...

qaseh dalia adelia:
fuyyo..panjangnyerr komen dia..hehe..stuju tu..

Joejitakash The Cartoon Geek berkata...

tanye mak, mak kate sy xhensem pun. tp awek plak sungguh2 kate sy hensem. mcm mane tu sis? berbelah bagi ni..=p hehehe

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan