FOLLOWERS

Sabtu, Mac 26, 2011

SAYA MEMANG AKAN BALAS KUNJUNGAN YANG KOMEN PADA ENTRY..

lain orang lain stail..
ini kronologi bila saya start buka blog setiap hari..


1) saya akan check bloglist...
(senarai blog dlm bloglist tu memang saya masukkan sesuka hati)
SAYA WAJIB masuk stiap blog di bloglist saya tu..setiap hari
dan memang saya akan komen..jika ada entry baru


so..sesape yang nak saya masukkan dlm
bloglist saya kena bgtaula..
sebab saya memang akan baca dan komen..hehe



2) cek yang datang komen..
saya memang AKAN BALAS KUNJUNGAN ke entry blogger yang datang kat entry saya..
itu memang stail saya..
saya rasa sangat bersalah kalau tak balas..
yang datang komen kat entry saya utamakan berbanding shoutmix..
sebab saya tau dia datang baca entry saya..
kalau shoutmix sapa2 pun boleh terjah..kan kan kan..


so..anda2 yang tiada dalam bloglist saya..
kalau nak saya balas kunjungan..
memang kena komen kat entry..baru saya alert..hehe
kalau yang bloglist tu..wpun mereka tak datang komen,
saya tetap komen blog mereka..



jadi saya sangat2 bermohon maaf kepada yang komen pada shoutbox
shoutbox tu biasanya saya akan ambik 'link' mereka yang follow je..
tapi ada juga yang follow..sepatah pun xbagitau..
bila klik gambar xde kluar 'link'...hoho..ANDA SUNGGUH BUDIMAN


dengan saya xperlu malu suruh folow balik..
sebab saya TAK MARAH..malah saya berterima kasih..
saya lebih marah blogger otai yang marahkan blogger baru suruh 'FOLLOW ME BACK'
kita semua bermula dari bawah kan???
yang otai tu pun bermula dari follower '1' jugak..
bukan terus berjuta...
apala sangat setakat follow..
tak luak sposen pun...huh

okay..sila-sila-sila-sila komen..jangan malu2..hehe
sebab saya akan balas..haha

-end-

*bila dah berada di atas..jangan lupa tengok yang bawah...jangan mendabik dada..

49 komen:

Hajar Hasan berkata...

wah! menarik. suka. ngee~

Cik Puan Kocik berkata...

sokong! follow menfollow bukan satu paksaan...lgpun bukan kena bayar pun!!

kpah k-poh Sharifahnor berkata...

betul tu..tak luak pun kalau follow balik...

mommylavender berkata...

salam kenal2 dari mommy~ mommy dari entry k-poh tadi, tu yg dtg sini.mommy baru g...segan gak nak terjah2 ni~ tapi bila bc entry qaseh, nmpak qaseh ni peramah orangnya~hee

Belalang hijau Perisik berkata...

betul tu...

xde yang menyokong, xkan ko boleh berada ditahap seperti sekarang...

terima kasih kpd qaseh raihan kerana selalu komen entry belalang...

awEEN berkata...

setuju..sebab tadi awk dah dtg terjah komen entry saye plak.. hehehe..ni sate dtg blk ni =)

apdm berkata...

salam


dalam maksud tu kak, sejuta bermula dgn 1..hehe

darkbatman berkata...

hahaha.. stuju.. kamu setia ngn blog darbatman.. ske masuk sini..

Tanpa Nama berkata...

wah, menarik sis...^_^

rafina mimi abdullah berkata...

setuju sgt dgn entry qaseh ni..ada yg main shout je kan,langsung x tggalkan sebarang komen..ada jugak yg komen sesuatu entry tu kat cbox..hehehe..x boleh la amalkan mcm tu selalu..nanti bila dah x ada org datang komen kat blog kita,masa tu lah baru nak terasa.. :)

Tanpa Nama berkata...

Best2.. memang tak luak pn kalau follow org.. sbnrnya mereka yg mrh2 tu blogger yg lupa daratan.. anggap diri tu mcm hot.. huhu

Tu pendapat khai la... ahaha


Suka dtg bersantai kt sini

Rohani Hashim berkata...

kak, sy pun nak masuk bloglist akak ;)
hihi tak malu kan...

bardbahtiar berkata...

trima ksih sbb slalu dtg blog bard...ni dtg nk ajak mkn durian?wakaka...

kay_are berkata...

bagus2.. memang betul r.. ape r salah folo balik dorang yang baru nak berblogging tu.. baru r makin semangat nak terus blogging nanti =)

THE GREEN berkata...

Assalamualaikum...


yaa...teruskan follow!!


regards,
BLADE EDGE

Lea Isnawi berkata...

betul!
memang geram bila ade org ckp
FOLOW ME BACK
seolah2 satu paksaan..huhu

Unknown berkata...

rajinnya akak..wan pon susah nk pergi semua blog n komen balik..

qasehraihan berkata...

@HAJAR hasan
hehehe...mksih..
jemputla datang selalu..aha

qasehraihan berkata...

@Cik Kamoo
memang bukan kena bayar..hihi

qasehraihan berkata...

@kpah k-poh
tak luak sposen pun...hahaha

qasehraihan berkata...

@mommylavender
adik2 kpah sume ramah..haha

qasehraihan berkata...

@Belalang Hijau
stuju tu blalang..mksih juga coz blalang salu dtg cni

qasehraihan berkata...

@awEEN
haha..awak wat klakarr..btw...dtgla salu..

qasehraihan berkata...

@sissyira
memang dalam pun..hihi

qasehraihan berkata...

@~~nOyuE~~
ye ke menarik..mksih..

qasehraihan berkata...

@mrs.sabri
saya sgt stju dengan kak fina.hehe

qasehraihan berkata...

@khaifaiz
apa yg saya nk ckp sama mcm khai cakap..sehati sejiwala kita ni ek..haha

qasehraihan berkata...

@mzhany
hany mmg awal2 ag ada kt bloglist..hehe

qasehraihan berkata...

@bard bahtiar
durian???wahahaha...

qasehraihan berkata...

@kay_are
saya stuju dgn awak ni..hehe

qasehraihan berkata...

@BLADE EDGE
tu je blade??hihi

qasehraihan berkata...

@lea
awak xbaca entry akak ni..haha
sbb akak ckp akak xkesah pun org ckp gtu..

qasehraihan berkata...

@Rozuan Ismail
yg dlm bloglist akak mmg g tau wan..alahai 38 je pun senarai tu..hihihi

qasehraihan berkata...

@darkbatman
aie..saya lagi suka masuk blog kamu..hehe

Izamir Ridzwan berkata...

yg plg utama jgn sombong2

♥ 미스 kiera ♥ berkata...

terbaiklah entry kak yg ni! hehe..

btw...kak pon ade header baru!

semua baru! :)

mommylavender berkata...

slam pagi mggu qaseh~ lebih kurang la kot..nyakat2 kan bawak bahagiaaaa~hee.g pun lau asek serius jer...tension qaseh oiiiii~ senyum sokmo dehhh.

mommylavender berkata...

slam pagi mggu qaseh~ lebih kurang la kot..nyakat2 kan bawak bahagiaaaa~hee.g pun lau asek serius jer...tension qaseh oiiiii~ senyum sokmo dehhh.

qasehraihan berkata...

@Izamir Ridzwan
betul tu..sapa2 pun yg sombong xde org suka..hehe

qasehraihan berkata...

@? ? ? ctiey ? ? ?
tp xleh lawan header kamu dik..haha

qasehraihan berkata...

@mommylavender
haha..kan dh cakap geng kpah kuat nyakat..ahakss

Qaseh Dalia berkata...

yeyy jejak jugak hehe

Tanpa Nama berkata...

@qasehraihan
ye sis, agak menarik...*_*

Solihin Zubir berkata...

sy pon akan rsa bersalah kalau x bls komen pengomen2 entry sy...

makaseh sis coz slalu singgah baca dan komen di blog sy.. =)

qasehraihan berkata...

@Solihin Zubir
eh eh..samala kita..haha

Amni berkata...

saya pon jenis rasa bersalah kalau tak balas kunjungan orang yang komen entri.. biasa yang komen ni la yang saya jenguk dulu... lepas tu, blog yang saya follow... lepas tu baru yang lain2... hehehe...

qasehraihan berkata...

@Amni
banyak persamaan kita ni..haha

Fareha Rahmat (Bos Besar) berkata...

sape setuju sila angkat tangan....saya la tu

kindergartenlibrary berkata...

yup .kita sama .
maaf kalau kak update nely tak komen .
sebab dashboard dan google reader tak berfungsi ..
kalau kak komen dulu , confirm nelly balas tau !
=)

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan