FOLLOWERS

Selasa, Mac 01, 2011

YE KE PEREMPUAN CAKAP CAMNI~??..SALAH NI..HAHA


kalau lelaki handsome pendiam
perempuan akan cakap: woow, cool giler...
kalau lelaki tak handsome pendiam
perempuan akan cakap: eh perasan bagus...



kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!

kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
perempuan akan kata: entah2 kawan dia...



kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...

 kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

 

kalau lelaki handsome berbuat jahat
perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah! 
 


kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi.. .



kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...



kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: ini barulah lelaki gentlemen

 kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....


 
kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
 kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?








jahat sangat ke perempuan ni~??..


 

-end-

* artikel copy paste semata-mata..kawan hantar kat fb..

9 komen:

Pendekar Berkuda berkata...

Cikgu Qaseh macam tu ke??

sadisnya ayat-ayat di atas...

tahulah pendekar tak hensem..

huwaaa~!

eh..tetiba!

qasehraihan berkata...

pendekar berkuda:
xensem ek??hehe..janganla terlalu merendah diri..xramai yg pernah jumpa awak..sy bertuah kerna pernah jumpa..ada bantahan??ngeh ngeh ngeh..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

amboi..
jauh ebbenor beza laki hensem ngn laki ta hensem ek..

huhu.,
tapi kak. ade je kot yg berkata begitu sih!

MIZZ SUE berkata...

dah pernah wt entri ni..hehe

qasehraihan berkata...

ctiey:
ye ke ada yg cakap gtu...ksian lelaki xensem..haha

qasehraihan berkata...

mizz sue:
o yeke..haha..sy br bc je

Rozuan Ismail berkata...

kesian kat pompuan tak cantik..selalu kena buruk sangka

qasehraihan berkata...

rozuan ismail:
ni buka kisah perempuan tak cantik..hehe

akugumbira & riang-riang berkata...

hurmm.. entry nih kadang2 betui.. kadang2 salah plak.. hehe

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan