FOLLOWERS

Isnin, Mac 28, 2011

SEBAB SUKA NAIK FLIGHT AIR ASIA..

semalam sembang dengan seseorang..
terkeluarla cerita pasal naik flight..
member saya ni memang selalu fly walaupun jarak dekat..

maka dengan itu, saya pun bertanya la dia dengan penuh kesopanan..
" wei..nape ek ko suka naik flight"
dah tu pilih Airasia je..nape tak naik Mas..
maka..dia pun jawab dengan selamba..
"gila kamu ni..itu pun xtau ke" ..kata kawan saya tu
(ceh~!!...getusku dalam ati yang baik ni..haha)


dia pun dengan selamba jawab..
"sebab gua suka tengok body2, 
pakaian seksi2 stewardes air asia tu..
gila kalau tak suka tengok katanya..."
uitt..dasar kasanova kamu ni!!..getus hati murniku lagi..hihik..
tapi betul la tu bagai yang dikata..
dah kalau gini uniformnya...

 
*


*


*


 memang itu pakaiannya..apo nak dikato??


cuba kalau uniform camni...
ada tak dia akan cakap gitu...
kan lebih manis begini??? kan kan..hoho..

-end-

* ada ke lelaki yang tak suka tengok yang seksa2 gitu..meh bawak cni??..haha..


















46 komen:

Belalang Hijau berkata...

a ah...

pramugari air asia mmg hot!

hahaha

pena rozie berkata...

ha...ha..ha... mereka (air asia) memang mengamcam.

mykhalis berkata...

lalallala..(sedang tempah penerbangan ke mana sahaja asalkan air asia)

lattest entry di blog khalis :
Wanita mengandung yang tak senonoh

Ujang9897 berkata...

gila stim..tp tak pernah naik kapal terbang lagi ni...hahahah

khaifaiz berkata...

Memang menarik mata nk menyekodeng heheh.. Byk kali juga naik.. Tp tak perasan plak pramugari air asia pkai mcm tu

azwa_amani berkata...

uishhhh,...dasyatkan sebuah negara Islam, tapi...ermmm entahlahh

Sari berkata...

teringat la plak iklan air asia yg jadi kutukan satu masa dulu..trus xder dah iklan tu..haha

klik hb la utk qasehraihan

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

xkan la sbb naik airasia semata2 nk tgk stewardess? hisskk...xnak la..

tp kalo tgk yg gmbr last skali tu, nak jugak naik slalu :-) kawin jer dgn stewardess tu, lg bagus..blh ambik terus orgnya skali :-D hahaha...

sissyira berkata...

salam

pokok pangkal kembali kepada agama, kalau mata duk melahap menantang tu, tiba3 kapal terbang tu terbakar, sia-sia je mati.

Izamir Ridzwan berkata...

seksa mata tgk..

mommylavender berkata...

jenuh nak tutup mato laki lau naik airasia neh....hee~ salam petang qaseh.

mommylavender berkata...

jenuh nak tutup mato laki lau naik airasia neh....hee~ salam petang qaseh.

EB berkata...

Yg bawah sekali tu manis je..

hani@debumelukut berkata...

siapa nak tengok, tengok..
siapa tak nak tengok, jgn tengok..

MIZZ SUE (asam.garam.gula) berkata...

hot! ilike...hihii

Qaseh dalia adelia berkata...

nape xbelah tengah je huhu seksi nak mati

♥ ajaa tyne ♥ berkata...

bertudung tue indah =D

Fareha Rahmat (Bos Besar) berkata...

serius yg baju merah belaka tu mmg mantop tp yang baju kaler itam bertudung lagi manis...

NaEl berkata...

muka tak cun sangat pun, seksi je lebih.. oppsss! :p

qasehraihan berkata...

@Belalang Hijau
kamu lelaki..memangla..haha

qasehraihan berkata...

@pena rozie
mengancam yang terancam..haha

qasehraihan berkata...

@mykhalis
ceh kamu..dan dan ek??haha

qasehraihan berkata...

@Ujang9897
sib bek xpernah naik...kalau x dah tinggal Yana jauh di belakang sbb kejar c baju merah..

qasehraihan berkata...

@khaifaiz
hahaha...khai bajet baik ati la tu..

qasehraihan berkata...

@azwa_amani
mmg dasyat..hoho

qasehraihan berkata...

@Sari
iklan apa ek kak??xprasan lak..hoho

mksih klik hb

qasehraihan berkata...

@BLADE EDGE
uittt...ke situ pulak kamu ni ek??

qasehraihan berkata...

@sissyira
stuju tu kak..hehe

qasehraihan berkata...

@Izamir Ridzwan
ye ke seksa awak ni..

qasehraihan berkata...

@mommylavender
ye ke kak..klakar lak..haha

qasehraihan berkata...

@EB
stujuu tu EB..

qasehraihan berkata...

@hani@debumelukut
hahaha...dh dorg nk tunjuk..tengok je lerr..hihi

qasehraihan berkata...

@MIZZ SUE (asam.garam.gula)
ahahaha...btul tu..

qasehraihan berkata...

@Qaseh dalia adelia
hahahaha...belah tengah ek??hihi

qasehraihan berkata...

@♥ ajaa tyne ♥
betul tu...dan ianya tuntutan agama..haha

qasehraihan berkata...

@Fareha Rahmat (Bos Besar)
betul tu...stuju tu..

qasehraihan berkata...

@NaEl
hahaha...betul jugak tu

Sunah Mohammad berkata...

dah selalu tengok...huhu...memang tak best sungguh!

qasehraihan berkata...

@Sunah Mohamed
aa ek..seksi sangat..hoho

kay_are berkata...

x pernah naik flight pun so xde pape komen pasal tu kat sini.. huu

mzhany berkata...

kak...
sowiii malammmm baru sy bleh jengah yer...

eh eh siap terbelah mcm tu eh? ahhah nampak sgt tak pernah tgk. sy pernah naik MAS, air asia tak pernah lg la...hurmmm

**stewardess korean air cun cun, walaupun baju dorg idokla tahap air asia nih, mmg cunsss ahhh**

qasehraihan berkata...

@Kay_are
xpe lepas ni naik..hehe

qasehraihan berkata...

@mzhany
akak pun tgh mlm br boleh jenguk..hehe

Solihin Zubir berkata...

adeyhhh.... batai posa tgok..
terangsang.. haha..

qasehraihan berkata...

@Solihin Zubir
haha...kamu ni..

azzey berkata...

sker pakaian yg last skali tu. npk sweet n sopan je

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan