FOLLOWERS

Jumaat, Mac 25, 2011

CIRI WANITA YANG PATUT LELAKI PILIH..PART II

entry ni part II..
untuk part I KLIK DENGAN SEGERA DISINI



5. pandai berbicara
lelaki  memang mudah tertarik dengan wanita yang pandai berkomunikasi
dan boleh diajak berbual..maacam heliza..haha
walau apa jua topik perbualan...walaupun topik lelaki wanita ni biasanya tak sama..
tambah2..wanita yang suka bergurau dan pandai berjenaka..
dan menerima jenaka lelaki dengan baik dan berfikiran terbuka...
lagi mereka suka..ye ke??..haha


6. pandai bergaul
lelaki memang lebih suka kepada wanita yang pandai bergaul..
 tahu menghadapi orang yang lebih tua..
tahu berhadapan dengan orang yang lebih muda..
bila berhadapan dengan suasana baru..
tidak gentar malah cepat menyesuaikan diri
mudah di ajak ke mana saja dan tidak kekok samada di bandar atau di kampung..


7. menghormati diri sendiri
mana-mama lelaki akan suka dengan wanita yang menghormati dirinya sendiri 
 bersikap sopan dan mempunyai etika...
wanita yang menghormati dirinya sendiri mempunyai keyakinan dan tahu apa yg baik
dan buruk diperlakukan oleh seorang lelaki terhadap dirinya..



8. simpati dan prihatin
lelaki suka wanita yang murah hati..mengambil berat..simpati pada nasib yg susah.. sayangkan kanak-kanak dan tidak memilih bulu..
kebaikan yang wajar dan spontan mencerminkan hati yang mulia..
kecantikan dalaman pada dirinya yang memancar keluar dengan indah dan mempesona...

-end-


* arini rasa lega dan hepi...

27 komen:

MIZZ SUE (asam.garam.gula) berkata...

semoag setiap ari happy

khaifaiz berkata...

boleh jd panduan ni.. TQ kak qaseh

mrs.sabri berkata...

akak tergolong lagi ni..dalam kumpulan 8..hehe :)

qasehraihan berkata...

@MIZZ SUE (asam.garam.gula)
mksih sue...

qasehraihan berkata...

@khaifaiz
ye ke..bagusla..hehe

hai khai

qasehraihan berkata...

@mrs.sabri
wah wah wah akak..buka men lagi ek..hehe

Ujang9897 berkata...

bkn pandai bergaul jer kak..pandai bergomol..hahahahha


tgk heliza jer dh lengkap..pergh...sejuk hati..=)

Sunah Mohammad berkata...

pendek kata...macam heliza jeeeeeeee...:))

fyna berkata...

gud entry...luv it...

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

wah. sy akn ikot ciri2 ni kak! hehe

Izamir Ridzwan berkata...

IR sokong, lgi satu... tak suka meninggi diri.. ada agama

mykhalis berkata...

Alhamdulillah.. walaupun Khalis jodoh dengan wanita yg tegas,, mungkin sesuai dengan perangai khalis yg suka sambilewa..hehe

hottest entry di blog khalis :
Feel peminat bola sepak sluruh dunia

Video rakaman pemimpin parti pembangkang

ZACK ENTRY berkata...

semua ciri-ciri tersebut memang lelaki kejar..tetapi tak semua akan dapat pilihan yang dikehendaki..

yang selalu jadi pilihan ni sukar nak diperolehi kerana dia juga akan mencari lelaki pilihan yang dikehendaki..

apapun, nice entry..^^,

qasehraihan berkata...

@Ujang9897
pandai bergomol tu sgt mesti jang..aha..

qasehraihan berkata...

@Sunah Mohammad
mcm heliza mesti..sbb heliza cun..dn baik xgedik wpun tau dia lawa..

qasehraihan berkata...

@fyna
mksih byk fyna..

qasehraihan berkata...

@? ? ? ctiey ? ? ?
bgs..ikut jgn xikut..ahakss

qasehraihan berkata...

@Izamir Ridzwan
yg tu memangla..xdinafikan..hehe..mksih

qasehraihan berkata...

@mykhalis
lengkap melengkapi..

qasehraihan berkata...

@ZACK ENTRY
ye la..xsume org perfect..huhu

Rozuan Ismail berkata...

suka yg no 7..respect yourself first..baru org lain akan respect anda

qasehraihan berkata...

@Rozuan Ismail
hehehe...stuju tu wan

Solihin Zubir berkata...

knapa asik gmbr heliza je ni? hehehe..

Naddia berkata...

sy pndai berbicare tak cikgu???

qasehraihan berkata...

@Solihin Zubir
sbb saya minat heliza..haha

qasehraihan berkata...

@Naddia
kamu MAHA pandai..ahakss

Qaseh dalia adelia berkata...

qaseh semua ade tu haaaa ..hebat tak hahaha

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan