FOLLOWERS

Ahad, Mac 27, 2011

BLOGLIST LAMBAT UPDATE ENTRY BARU..

saya tak pasti ni permasalahan ke satu kebiasaan..
tapi banyak kali dah saya perasan..
atau sebab saya yang tak pandai..muahahahaha..

aritu sembang dengan pendekar berkuda..
sambil sembang dia cakap dia ada publish entry baru kejap tadi..
maka saya pun tengok senarai bloglist..masih tak update..
kemudian, sepantas kilat saya 'memberi kesegaran semula'..refresh ..kahkahkah
tapi tak naik juga tajuk yang jejaka tu perkata...
saya masuk kat dashboard..dah ada entry baru tersebut 10 minit yang lalu..


adoiii..gambar langsung xde kaitan..apa citer???haha..
saje je..sebab ensem dia ni..


pernah beberapa kali berlaku begini kepada saya..
saya tengok bloglist blogger tu takda buat entry baru..
tapi bila saya pergi dashboard beliau-beliau itu ada post entry baru dalam 10, 15 minit lepas..

persoalannya..
mengapakah kepelikan tahap gaban berlaku kepada bloglist saya itu?haha
lambat beno pick-up nya ni..
ke memang normal jika sebegitu wahai geng-geng sekalian??hehe

saya memang jarang masuk dashboard..
memang cek kat bloglist ajerr..hohoho..

-end-

*ni best banyak geng..banyak kaunter pertanyaan...muahahaha~!!

22 komen:

Belalang hijau Perisik berkata...

lambat sangat atau lambat 2 3 minit?

stakat 2 3 minit mungkin biasa rasanya...

tp kalau lambat 2 3 hari memang ade problem...ngee

Qaseh Dalia berkata...

kdg2 mmg camtu sis hurm tah lah nape

Tanpa Nama berkata...

biase la kak.. memang begitulah blogspot agak lambat ckit

rafina mimi abdullah berkata...

biasa la mcm tu qaseh..akak pun selalu gak mcm tu.. :)

Rohani Hashim berkata...

kak, sy nye bloglist pun mcm tu kak, slalu lambat...sy pun mmg jengah blog melalui bloglist tuh...

Raden berkata...

sebab anda da terlalu hebat dlm berblogwalking laaa

mommylavender berkata...

mommy pun sama gak, kekadang tu pi edit semula n simpan baru kuar yg latez~hee

mykhalis berkata...

same je..khalispun sll terlepas mereka yg ada dalam bloglist.. adahal bloglist adalah rujukan kite untuk jenguk kawan2..nak tengok dashboard lambar sangat..kan?

qasehraihan berkata...

@Belalang Hijau
kalau esoknya baru pelik ek???saya dlm 30minit je..hoho

qasehraihan berkata...

@Qaseh dalia adelia
owh..memang gitu ek..hoho

qasehraihan berkata...

@khaifaiz
owh..lambat sebab blogspot kah??jom tukar domain..

qasehraihan berkata...

@mrs.sabri
oo..ye ke kak..hehe

qasehraihan berkata...

@mzhany
melalui bloglist mudah..kan?

qasehraihan berkata...

@Naddia
aikkk..salah tmpat komen ke ni??haha

qasehraihan berkata...

@mommylavender
ooo..ye ke mommy..

qasehraihan berkata...

@mykhalis
mmg pun..dashboard lambat bebeno..

Faizal Fredley berkata...

masa FF guna blogspot dulu pon selalu gak jadi macam ni...

qasehraihan berkata...

@Faizal Fredley
mksudnya sbb blogspotla ek..hoho

Amni berkata...

sama la.. saya pon jadi benda cam gitu gak.. nape eh... geram giler....

qasehraihan berkata...

@ Amni
owh ye ke..kata si otai sbb blogspot..hoho

kay_are berkata...

xleh nak watpe r kalau dah camtu.. kesilapan teknikal r kot..

Solihin Zubir berkata...

tu la.. sy pon pelik gak tgok ritu..
tp skrg dh ok kan.. heheh..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan