FOLLOWERS

Selasa, Mac 15, 2011

KASIH YANG TAK DIANGGAP...


aku mentari tapi tak menghangatkanmu..
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu..
aku sang bulan tak menerangi malammu..
aku lah bintang yang hilang ditelan kegelapan..

selalu itu yg kau ucapkan padaku..
sebagai kekasih yg tak dianggap..
aku hanya bisa mencuba mengalah..
menahan setiap amarah..
aku sang bulan tak menerangi malammu..
aku lah bintang yang hilang ditelan kegelapan..

sebagai kekasih yg tak dianggap..
aku hanya bisa bersabar..

atau bisa dilontarkan sahaja rasa ini..


* lagukah~??..mmm..

15 komen:

mamawana berkata...

Assalam,

Sampai mcm tu sekali tak di anggap...
Esok esok bila dah terlepas..
dah jauh di mata,
baru nyesal tak sudah...
Dia kena bersyukur selalu tu
Kita pun kena bersyukur agar sesuatu yg ada dan sesuatu yg tiada..
anyak hikmah tersembunyi di sebalik semua kesabaran itu....

khaifaiz berkata...

ini mcm lirik lagu je... apa2 pun bersabar shj la cikgu.. huhu

AH7 berkata...

ni buat sajak ape ke ni kak qaseh?

Cik Kamoo berkata...

best jerk lagu nie! mendalam maksudnya...

kay_are berkata...

ni macam lagu je ni.. x silap kumpulan kertas nye lagu.. bukan x silap r.. memang xkan silap nye.. hee

Sunah Mohammad berkata...

uih..sangat mendalam la akak...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

asalnya lagu...

tetiba kat bawah dah bertukar lirik..

apa2 pon senyum mau maneh yer ehehe

Solihin Zubir berkata...

lagu kumpulan kertas.. heheh.. sedap lagu tu..

shahjiehan berkata...

cam lagu je... hahahhaha

jom baca dan komen Teknologi Jepun vs thunami


boleh thn jugak lagu ni..unggu kan..kan..

sissyira berkata...

salam...

sabar sabar

Edy Zaidi berkata...

amboi..jiwang karat...hehe

qasehraihan berkata...

hehe..
mksih smua..
saje je entry..xberkenaan apa2 pun..

Qaseh dalia adelia berkata...

eceh nyanyi pulak sis kite ni

Kanda berkata...

buka hatimu
bukalah sedikit untukku
sehingga diriku
bisa memilikimu..

Isteri Yang Comel berkata...

saya suka lagu ni sangat-sangat, sama ngan en. bard... lagu nie jarnag dengar kat radio

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan