FOLLOWERS

Khamis, Mac 17, 2011

GUNA MINYAK PENGASIH UNTUK AWEK SENDIRI..


'A' (lelaki) bukan nama sebenar..
nak kawen dengan 'B' (perempuan) tapi 'B' belum bersedia
 dan seperti ingin menangguh-nangguhkan perkahwinan..
'A' cuba nak gunakan minyak pengasih kepada 'B' disebabkan sikap 'B' itu..
sebab kononnya sayang sangat dan risau terlanjur melakukan zina dengan 'B'
jika tidak segera berkahwin... 

 
bodoh tak bila dengar persoalan ni~??
nak gunakan minyak pengasih sebab sayang perempuan sangat tu~??
sebab takut terlanjur~?? 


pelik jika ada yang mengajukan persoalan ini..
(sebab persoalan ini rekaan..haha)
tidak tahu hukumkah anda???


minyak pengasih atau lebih tepat lagi sihir adalah HARAM..
 walaupun niatnya baik (kononnya risau telanjur)


apa yang nak dirisau dengan keterlanjuran??
binalah hubungan berlandaskan hukum..
ikut ajaran Islam yang sebenar..
maka anda tidak perlu risau kepada keterlanjuran..


jika niat anda berpasangan kearah melakukan 'seks'
maka seks la yang akan anda dapat..hohoho




jika benar anda memuja perempuan tersebut..
anda pasti akan menjunjung maruahnya..
menjaga kehormatan dirinya..
dan menahan diri anda dari terus berfikir
 ke arah  melakukan 'kebodohan sejarah hidup anda' itu...

-end-



* soal kasih sayang dan cinta tidak boleh dipaksa kerana buruk akibatnya..
kekuatan sihir tidak dapat menukar hakikat yang sebenar..mungkin 'ya' untuk peringkat awalnya..tetapi tidak untuk selamanya..carilah yang ikhlas menyayangi anda..lalalala~!!

24 komen:

khaifaiz berkata...

Kenapa perlu guna minyak pengasih??

Bg soalan blk pula yer.. hehe.. suka baca perenggan 7 tu.. Penuh dengan nasihat......

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

alaaa...xpayah pakai apa2 minyak pun.

saya pakai minyak wangi jer..lg best..hehehe...

xde la main dgn unsur2 yg x elok tu. wat tambah dosa lg ada la..patutnya kene tanya org yg guna myk2 mcm tu - diorg tu xtakut dosa ke? bukan ke ilmu2 mcm tu dikategorikan sbg ilmu yg mewarisi kepapaan?

xde org nk berkwn dgn org2 yg terlibat dgn bende2 mcm tu...sape2 yg terlibat dgn bende2 mcm tu, mmg Allah akan jauhkan dia dr masyarakat..org tu pun akan lg jauh dr Allah...keberkatan pun xdpt..

AH7 berkata...

actually kalau benda baik jgn ditangguhkan...betol x?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

ex-boy saya dulu kahwin akibat "terkena" dgn budak sabah...

puas family bw berubat...

last2 skali terpaksa dikawin gk juga sbb dia ugut smpai xmo blk rumah..

perit juga pglmn cm tu.. membujang la sy smpai skrg haha

mykhalis berkata...

minyak pengasih nie untuk orang yg takde panduan agama dan tak percaya pada jodoh dan ajal.. tapi dah kawen guna minyak lintah takpe..hehe(ada kaitan ke)

qasehraihan berkata...

khaifaiz:
ntah khai..saya reka je..haha

qasehraihan berkata...

blade edge:
stuju dengan awak blade..hehe

qasehraihan berkata...

AH7:
ek??macam untuk diri sendiri je tu..hahaha

qasehraihan berkata...

Gadis Kanpung Separa Bandar:
uiksss...saya tumpang simpati dengan awak..huhuhu

qasehraihan berkata...

mykhalis:
stuju tu..huhu

sissyira berkata...

salam

cinta yang suci lahir dari jiwa yang bersih..hehhe...

Pendekar Berkuda berkata...

minyak pengasih??

tak pernah lagi nampak... tak tahu macam mana bentuk..

tapi lebih sukakan perfume...

wangi je... huahuahua...

Qaseh dalia adelia berkata...

meh nak bagi minyak tar kat org yg bagi minyak pengasih ..haha mmg bodoh pun ...wlau guna minyak pengasih xleh dpt cinta

Naddia berkata...

mne nk carik minyak nie?

qasehraihan berkata...

sissyira:
betul tu sis..hati mau bersih..hehe

qasehraihan berkata...

pendekar berkuda:
minyak wangi yang awak bagi tu memang wangi..huahuahua..oppss

qasehraihan berkata...

qaseh dalia adelia:
mak aih..brutal adik gua nih..hehe

qasehraihan berkata...

Naddia:
kat mydin kot..hhahahaha..gila tul kamu ni..

darkbatman berkata...

giler la.. ade jgk ker wt cmne lg ? dasyat btol.. klau laki 2 hebat, xperlu gune myk pengasih.. guna cara yg btol je..kehkehkeh

darkbatman berkata...

giler la.. ade jgk ker wt cmne lg ? dasyat btol.. klau laki 2 hebat, xperlu gune myk pengasih.. guna cara yg btol je..kehkehkeh

kay_are berkata...

saye rase alasan itu sangat bodoh! kalau ikut cite syurga cinta, camni dipanggil jodoh ngan jin kan? so x kekal nye nanti.. ish ish

xde idea nak wat entri untuk folower 400.. so tunggu dulu ye cik qaseh.. nanti ade =)

Tanpa Nama berkata...

kasih yang sejati dan suci bukan dengan bantuan benda2 pelik tersebut..ianya adalah keilkhlasan dan dipancarkan oleh dua insan yang bercinta..

luv u more!

MIZZ SUE (ASAMGARAMGULA) berkata...

ISHH..BUKAN2 LAH SKANG NI

Solihin Zubir berkata...

guna minyak pengasih, mcm x gentle man je.. sbb guna taktik kotor..
ala.. kalau ada jodoh, watpa nk risau smpai buat perkara diluar batasan agama.. kan..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan