FOLLOWERS

Sabtu, Februari 12, 2011

AKU GEMUK!!! TIDAK!!

mana ada perempuan yang tak kesah menjadi gemuk bawa mai sini..hehe


bagi sesetengah orang..
sanggup menghabiskan beribu-ribu pergi ke pusat2 pelangsingan
semata-mata untuk kurus..hohoho..



pic google punyo nih..
sila pilih JLO versi kurus ke versi gemuk..hihik



banyak punca kegemukan antaranya:

 1) pemakanan, suka makan fast food
2) tidak bersenam sedangkan kadar metabolisme badannya menyebabkannya mudah gemuk
3) perempuan mengandung dan bersalin



LELAKI PUN SAMA..

ada juga lelaki yang takut gemuk..
juga sebab faktor-faktor di atas
dan atas faktor-faktor BINI atau AWEKSS marah kalau gemuk..haha




tak kisahla apa jua..
yang penting kita semua sihat dan terhindar dari sebarang penyakit
kurus sangat pun tak cantik, gemuk sangat pun xlawa..
amalkan kesederhanaan dalam segalanya..
ikut sunnah RasulAllah..'berhenti makan sebelum kenyang'
maka badan kita akan menjadi sungguh wow!! hehe


-end-

* bayangkan lelaki boroi selepas kawen..kihkihkih..
* kalau dah sayang tak kisah pun..TERIMALAH PASANGAN KITA SEADANYA DIA..huhu




15 komen:

E.d.Y berkata...

gemok itu comel..haha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

GKSB Demok la kak hukhuk

bila la nk kurus...

tak leh nak kawal nafsu makan huhu

♥ ajaa tyne ♥ berkata...

hehe.
bam.bam comel kan akak chantek
=P

mimie berkata...

waw xdpt ku bayangkan J-lo gem sebegitu.hehehe~

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

masalahnya laki xngandung..

kalo faktor lain tu, blh la stuju..

kalo ikut sunnah, mesti ramai yg akan xgemuk...

AH7 berkata...

setuju 2 kak...tp actually kesihatan 2 kene ah jaga...bahaya...oooo

qasehraihan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
qasehraihan berkata...

edy:
kalau edy yg ckp gemuk itu comel, ramaila org yg nak jadi emuk..haha

qasehraihan berkata...

GKSB:
xpe..muda lagi..
banyakkan bersenam..hehe

qasehraihan berkata...

ajaa:
tembam kalu badan kurus mmg comel..
part pp je banyak yis..haha

qasehraihan berkata...

mimie:
hahaha...JLO klu gni..manada org gila dh

qasehraihan berkata...

blade:
btul tu..
macam akak..skang berat akak 44kg sajooo..hihi

qasehraihan berkata...

AH7:
sangat stuju dgn adik akak ni..hehe

khaifaiz berkata...

khai pun gemuk skng ni... kene joging la nk bg kurus

Solihin Zubir berkata...

sy kuat makan, tp badan susah naik.. huhu..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan