FOLLOWERS

Rabu, Februari 23, 2011

KAU..AKU BERBEZA DALAM SOAL CINTA~!

cinta lelaki
selalunya manis..
kerana lelaki yang bercinta seringkali memberi ucapan dan kata2 manis..
malahan menabur janji2 manis..haha
cinta wanita
selalunya pahit...
kerana wanita yg bercinta kadang kala rela menerima janji2 manis lelaki yg belum tentu ada kebenarannya...wanita yg bercinta kadang kala sanggup terseksa demi lelaki yang dicintainya..bukankah itu pahit~??huhu


cinta lelaki
mudah diagih2kan...
buktinya..lihat sahaja lelaki mampu untuk memberi cinta kepada lebih dari seorang perempuan dalam satu2 masa...poligami..hurmmm
cinta wanita
selalunya setia...tulus dan romantis..
kerana wanita yg bercinta selalunya sangat kudus.  



cinta lelaki
kebiasaannya sukar dipamerkan...cinta nya ada dalam hati..
untuk dirasai bukan untuk ditontoni oleh semua orang...
kerana cinta itu terlalu istimewa bagi seorang lelaki..
cinta wanita
kadangkala terlalu jelas pada pandangan matanya..
tingkah lakunya dan juga tutur katanya...tulus gitu..kihkih

 


cinta lelaki dan cinta wanita
walau ada bezanya ia tetap cinta..cinta yang datang dari hati..
cinta yg dirasai dengan sanubari..cinta yang hadir dalam diri. .

-end-


*tetiba cinta ku membuak2 pada bondaku....lapar~!! rasa nak makan nasi dagang mummy~!!..huhu



29 komen:

Ujang9897 berkata...

cintaku hanya untuknya..=)

khaifaiz berkata...

sokong yang last skali.. hehe

Pendekar Berkuda berkata...

aduh... banyaknya yang negatif tentang cinta lelaki... huhuhu...

apa yang pendekar dapat katakan... hanya jauhari yang mengenal manikam.. hanya insan yang tahu sahaja merasai apakah sebenarnya perasaan mereka...

tidak begitu tuan belog? huahahaha~!


JEMPUT JUGA KE SINI (^_^)

cik jijah berkata...

teringat plak lagu c.i.n.t.a. xpdc dulu...

qaseh org ganu kah? tiba2 nak makan nasi dagang ni..

MIZZ SUE berkata...

nak nasi dagang jugak...sedapnye

qasehraihan berkata...

ujang9897:
nape nmpak insaf beno hari ni??haha

qasehraihan berkata...

khaifaiz:
sokong yg last??ke sbb bc yg last je??haha

qasehraihan berkata...

pendekar berkuda:
stuju tu incik PB...tp sy xreti bcinta tmbah kalau dgn pahlawan mcm B..ahakss

qasehraihan berkata...

cik jijah:
ahakss..best lagu tu..haha

qasehraihan berkata...

cik jijah:
xjwb td..aah saya org trg~!!pure~!hehe

qasehraihan berkata...

mizz sue:
jom datang rumag saya nanti yerr..hehe

Heidi Shafiq berkata...

wahh.. best la ko tulis.. :)

nur aisya humaira berkata...

Assalam :)
Cinta Ilahi..:)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

siyes suka entry akak yg ni!
:)

qasehraihan berkata...

heidi syafiq:
o ye ke..mksih..amikla nak pun..haha

qasehraihan berkata...

heidi syafiq:
o ye ke..mksih..amikla nak pun..haha

qasehraihan berkata...

nur aisya humaira:
ye stuju tu..

qasehraihan berkata...

ctiey:
nape suka??kena dgn jiwa la tu..hehe

qasehraihan berkata...

ctiey:
nape suka??kena dgn jiwa la tu..hehe

Sunah Mohammad berkata...

cinta wanita...:) saya wanita...:)

AH7 berkata...

Cinta yang kekal hanyalah pada ALLAH..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

setuju...

=)

nazirulhazwan~ berkata...

cinta lelaki : seks
cinta wanita : kebodohan

Edy Zaidi berkata...

CINTA ILAHI itu yang HAKIKI..:)

TiKa LEh berkata...

samelah kak..rindu kat family..weekend ni nak balik rumah..heheh

Solihin Zubir berkata...

kenapa lelaki sentiasa dipersalahkan jika cinta gagal? T_T

sissyira berkata...

salam

sudah putus asa dengan cinta =(

Amy Syaquena berkata...

cinta ku selain pada suami dan keluarga ,pada maha pencipata..cinta hakiki yang kekal abadi..

Rozuan Ismail berkata...

sebab itu lelaki dan wanita adalah berpasangan..supaya kita saling lengkap melengkapi..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan