FOLLOWERS

Selasa, Februari 08, 2011

PABILA CINTA TERHALANG

cinta..
indah kan..
bila dicintai dan mencintai..
yang bercinta pasni inginkan hubungan kalian berkekalan hingga ke hujung nyawa..


tapi..
siapa anda-anda yang berani menyangkal kuasa sebuah keluarga..
kuasa ibubapa??



jika bercintanya anda ibarat romeo-juliet, laila-majnun atau jejai-fasha skalipun..
tanpa restu keluarga..belum tentu kebahagiaan menjadi pasti..
perkataan 'belum tentu' digunakan di situ..
kerna..ada yang boleh bahagia walaupun perkahwinan mereka pada awalnya tanpa restu..
cuma..keberkatan perhubungan menjadi agak tipis..senipis kulit popia *xde kaitan*hak






jadi..anda-anda semua..
pastikan dahulu insan dambaan anda tersebut adalah insan yang tepat dimata ibubapa kalian..
jika tidak..kebahagian anda hanya akan dapat dicapai dengan perpisahan..sadis bukan??huhu


-end-

* cuba bayang kalau jejai ni xkaya..jadi rebutan x dia ni ek??? lalalala~! dush~!(uikss nota kaki guna tulisan besar ni..hahahaha)


26 komen:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

kalau tak kaya tak kan si pasha tu nak kat dia ye dak???

cuba biasa2 ja...

pasha tak pandang pon...sebelah mata pon idak...

huhu...

qasehraihan berkata...

GKSB:
of cos..kan kan kan..hahaha

Sharifah nor berkata...

jejai mana ada hensem...sebab kaya je org ppuan pandang dia..Lain ler kalau encem macam Datuk K..(ikut pandangan org yg seumur dgn akak ler!!!)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

kala jejai ta kaya,
fasha tanak pon. haha...

;p

qasehraihan berkata...

sharifah nor:
styju tu kak..hehe
tp datuk K pun, klu sy xnak jugak..haha

qasehraihan berkata...

ctiey:
hahaha..ye kot
sbb mcm dr seberang aje gayanyer tu..lombok boy..kuikui

khaifaiz berkata...

hahaha.. kompom2 la xde sape nk rebut.. sbb duit semua boleh jd

Cekodok berkata...

ibu bapa pun kadang2 terlalu memilih... ya.. demi kebaikan anaknya... :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

**akak, pendapat saya psl tulisan tu.. tlsn kecik, tapi msh boleh dibaca...(mungkin sbb sy xrabun dekat atau jauh)

tp kalo tulisan besaq sket mesti lg ok..

=)

qasehraihan berkata...

khaifai:
stuju..tp kalau ht dh syg..sape2 pun xpe..haha

qasehraihan berkata...

cekodok:
smua parents nak yg terbaik untuk anak2nya..kan?

qasehraihan berkata...

GKSB:
anyss..tq so much..sbb tu orang kata cermin kita adalah org yg depan kita..nanti akak besarkan..mmg dh lama nak tanya...sib baik anis buat etry td tu..hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

**yang ni baru ok..

suka2.. hehehe =)

qasehraihan berkata...

GKSB:
tq so much darling..

MIZZ SUE berkata...

tak suka dunia artislah kak..heee..no komen..hahaa

qasehraihan berkata...

mizz sue:
akak ckp global tu..
cuba guna gambar dorg
nota kaki pun pasal dorg..kebetuln..hehe

cik jijah berkata...

hmmm.. soal hati.. payah jugak ni.. artis pun manusia jugak.. tapi ye lah.. bnyk dah contoh tak baik depa ni.. yg bukan artis pun ramai jugak.. perasan mcm artis.. nak cari pakwe yg poket penuh atau awek pinggang ramping jek.. haihh.. apa2 pun tepuk dada tanya selera.. jgn smpi sasau dek cinta sudah..

qasehraihan berkata...

cik jijah:
uii..panjangnyer komen..haha
stuju tu..haha

nazirulhazwan~ berkata...

den cume nak komen ayat2 last, kompem takde org nak, serius muke pecah rumah.hauauauha

qasehraihan berkata...

naz:
gilo ko ni..
tp mmg ponnn..kahkahkah

E.d.Y berkata...

yup..betul tu..apa2 pun restu ibu bapa paling penting

qasehraihan berkata...

edy:
hehe..so apa lagi??
balik a bgtau mak..hehe

mzhany berkata...

huhuhu, betol jugak kan kak, ummm aperpun berbalik pada hati kan. xbrani sgt nk komen dorg ni suke sbb harta, tak tahu isi hati orang kan...

qasehraihan berkata...

mzhany:
btul tu..

AH7 berkata...

betul 2...bak kata orang kap..baa..roo..kaa..alif..taa..nunn... K.E.B.E.R.K.A.T.A.N

qasehraihan berkata...

AH7:
hehe..stuju!

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan