FOLLOWERS

Ahad, Februari 06, 2011

RESEPI PALING MUDAH ABAD INI

arini mood nak letak entri makan2..
orang lelaki pun boleh cuba ni..sangat mudah

SOSEJ PUFF..

(kalau pakai DSLR mesti canteek gmbr ni..so, abaikan kualiti gmbr hp cap ayamku..ahakss)


bahan2 nya..
seperti gambar di bawah..
(boleh dapatkan semuanya di giant ..hehe)



cuma perlu gulung seperti ini...


sapu telur atasnya untuk warna yang cantik..
kemudian bakar dalam oven
15 minit, suhu 180 drjh

ting!..siap!!

boleh untuk buat minum petang atau bfast..
mudah kan?? lelaki pun boleh buat pejam mata je ni..hihi
selamat mencuba..

-end-

*dah lama nak cuba buat tart telur..my feveret..sape ada resepi paling mudah??





21 komen:

mamawana berkata...

sedap nih....terlioq plak.

♥ ajaa tyne ♥ berkata...

beshnye.
nmpak cam sedap je.gebus-gebus.
hehe.

qasehraihan berkata...

mamawana;
mmg sedap..silalah cuba

qasehraihan berkata...

ajaa:
gebu macam ajaa la..hehe

qasehraihan berkata...

ajaa:
gebu macam ajaa la..hehe

BLADE EDGE berkata...

salam akak...

nmpk sedap jer..buat la satu utk kita...heheheh

qasehraihan berkata...

blade:
hehe..boleh2..
bg alamat nk pos skrg!

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

senang je kan.hehe.

lame ta jenguk akak...:)

E.d.Y berkata...

bak sikit...xde oven..huhu

qasehraihan berkata...

ctiey:
mmg senang..hehe
akak pun lama xjenguk awak..huhu

qasehraihan berkata...

edy:
xde oven ek??
nt birhtdy sy bg adiah oven..hihi

TiKa LEh berkata...

brape kos semuanya??nmpk sdap...

qasehraihan berkata...

tika:
kos..xsmpai rm 20 kot, xkira la pulak
tp pape pun..yg buat sdri puas hati

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

senang jer.. cuma tak berapa nak rajin buat hehehe

=P

qasehraihan berkata...

GKSB:
hehe..sangat stuju!!

Sharifah nor berkata...

kalau goreng boleh tak?? malas nak wat keluar oven dlm kotak..tunggu raya baru pakai..!!! heee..

qasehraihan berkata...

shrifah nor:
cuba akak try..tp rasanya xboleh..hehe

Mak Su berkata...

yeap, stujus. mmg mudah, even anak2 pun boleh buat ni... utk treat mak depa... [nak suh anak belajar buat sosej ni lah] ;)

qasehraihan berkata...

mak su:
bagus2..suruhla kak
suka sy dengar!hehe

lea berkata...

wah senang je..
harus cube ni!

qasehraihan berkata...

lea:
cubalah..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan