FOLLOWERS

Rabu, Februari 09, 2011

BILA SAYA MATI



IMG0131A


sebab dah kena tag dengan musuh ketat kepada director ensem tersohor
maka tidak boleh nak kata tak untuk join contest ni...kihkih



soalannya..teka tarikh luput kat gambar kabur amat tu..huh
kena teka ni lemah sikit ni..
sebab tau akan menang..kahkahkah (gelak besar gila ni)


jawapan


741417447



tag :





sapa nak tiru jawapan kat atas tu kena klik sini tanya tokey funfair tu boleh tak meniru..haha
tapi kalau kena tangkap..xmengaku kawan den..hihi



tamat..den nak gi masuk kelas sekarang..babai



-end-

7 komen:

khaifaiz berkata...

selamat maju jaya kak

Ujang9897 berkata...

hahahahha

qasehraihan berkata...

khaifaiz:
hehehehe..mksih

qasehraihan berkata...

ujang9897:
haha..ada brani??hihi

Solihin Zubir berkata...

741417447?
ada ka tarikh camtu?
saje memain eh? haha..

qasehraihan berkata...

solihin
tucampuran banyak jenis tu..
mmg main2 pun..
xminat join kontes..huhu

sissyira berkata...

salam

thanx joint jugak walaupun sekadar bermain-main dan tidak berminat..

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan