FOLLOWERS

Khamis, Disember 16, 2010

AWARD BEAUTIFUL BLOG

sebelum ni kita dah dapat award dari blod eiyda dengan blog al-hakim
terima kasih banyak-banyak kat mereka bedua..

arini nak cakap pulak award yang dapat dari adik kiut kita..hafdzah hafidz
award beautiful blog??? hehe..malu eh..sbb x beautiful ponnn!!huhu
tp mksih2 banyak kat fieza sebab tag kita untuk dapat award ni..toce toce..
awardnya kat bawah ni..




tapi sebelum ambik award ni macam biasa la..
kenalah jawab soalan dulu..hehe


NICK NAME UNTUK PEMBERI AWARD :
dah tentula fieza the sweetie..hehe


UCAPAN KEPADA PEMBERI AWARD
mksih banyak2 fieza..awardmu kan ku tempek..hehe


6 PEBERET SINGER :
maher zain
celline dion
mariah carey
siti nurhaliza
rossa
ungu
* sume yang leleh2 ek??  huhu


TAG AWARD NI KEPADA :

3 komen:

hafidzah hafidz berkata...

hehe..tQ akak amek award nih..nanti akak amek laa sekali award khas untuk follower fieza..ada gambar trophy kat tepi sidebar fieza, akak click je trophy tu..ada byk lagi award untuk follower..fieza dah cek nama akak untuk GA, id akak qaseh je kan, tak de gambar? okai..fieza update nama akak nanti ;)

qasehraihan berkata...

mksih banyak fieza..mmuah mmuah..hehe

Cik Tom berkata...

tenkiu tag award!

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan