FOLLOWERS

Ahad, Disember 12, 2010

DAKU GUMBIRA

pernah tak uolss datang rasa..
 riang gembira suka hati tiada duka nestapa..hakhak..panjang gila ayatku..
sekarang saya sedang berada dalam situasi seperti itu..
uiii..ye ye je haku nih..
iye..sangat tenang, tenteram, jiwa tidak kaco..hati tidak lara
nehi..nehi..
ingat apa tadi ek..huh




bila cuti sekolah selalu cmni..
percayakah anda jika saya mengatakan...
 saya boleh memerap dalam rumah selama 24 jam dpn laptop..hakhak
sila percaya..hehe..biasa sajooo tu ek..ramai orang gtu..gud gud..

tapi memang itula saya..
sangat suka memerap..macam tiada dunia luar..
kalau time keje (hari sekolah)..hado..memang rasa sangat stress
habis sudah gugur semua rambut2ku..xleh nak kalahkan c hanis zalika..hahahahaha
time skolah sangat banyak urusan yang mcm sentiasa ada dan tak habis-habis..
saya rasa ramai cikgu pun akan rasa gini..kn kn kn..
ok tu je cite kali ni..
-hepi holiday-


* nape ek?? nape kalau dulu2 orang salu cakap jadi cikgu senang??





2 komen:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

huhu..
saye pom same kak!
24 jam boleh ngadap lappy!

dan!mmg mcm xde dunia luar
sy pon bakal cikgu!
balik klas terperap lam bilik je!
;)



btw..

http://owlkieranaa.blogspot.com/

jemput dtg n ramaikan pengikut ye..
tq~

aNnE berkata...

hehe...samalah..anne pun...tapi anne bukan cikgu..anne student..hehe:D

salam singgah cikgu :)

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan