FOLLOWERS

Jumaat, Disember 10, 2010

BILA NAK BERTAMBAH NI??

uols pernah tak buat target untuk berat badan yang dikehendaki??
tau tak...saya dah mula buat target..
tu antara azam jangka panjang saya untuk tahun baru 1432H bebaru ni..hehe



uols nak tahu berapa berat badan saya???
sila jangan gelak..haha
jeng..jeng...jeng...

*

*

*

ditimbang pada 15 Ogos 2010


next...

ditimbang pada 17 Sept (hari birthday hafeez)
wah, nampak tu....dah naik!!!!


next..setelah lama xmenimbang..

ditimbang pada 6 Disember bebaru ni..
uwaaa!!!!turun balik beratku!!



peringatan!!..hehe
jika uols nak buat kronologi timbangan seperti ini..
uols perlu pergi timbang di tempat yang sama..
baru boleh dapat tengok turun naik timbangan tu tau...



so..sekarang uols tahu kan berat saya..kwang3
 jadi, entri ni pasti akan bersambung...
sila tertunggu2lah anda sekalian untuk mengetahui adakah azamku akan tercapai atau sebaliknya..haha


uiiiii???ada yang nak tahu target berat yang saya nak???
saya cuma target nakkn 45kg sahaja..kerana tinggi saya hanya 148cm
lagipun..masalah saya..
bila berat badan saya naik..muka saya sekali akan turut menjadi boooolat!!!huhu
so..45kg sajoooo la..kalau expect lagi banyak nanti kang xtercapai azamku itu!!!hehe



*zaman skolah menengah beratku pernah mencapai 55kg??pelikla..iye ke..mesin rosak gamaknya...tp sekarang punyala susah nak naik beratku ini!! sangat2 yo yo keadaanya tu..

0 komen:

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan