FOLLOWERS

Sabtu, Disember 11, 2010

HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH

tempek gambar  mr.google ni..



filem-filem di Malaysia skang macam dah  jadi trend..
semua prodesur pakat nak wat filem hantu..
ni filem terbaru..
tajuknya pun mak aiii..
HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH..
klik untuk preview filem ni..

filem ni di katakan mendapat kutipan 322k untuk hari pertama tayangan...
di lakonkan oleh awie, ummi nazira, johan raja lawak..

best kerrr???
benarnya..saya adalah seorang yang sangat tidak minat filem cmni..
xtahu kenapa..memang xkena dengn jiwa kot..haha
walaupun katanya filem ni filem hantu lawak..
tapi kalu filem vampire edward cullen tu..wow i loike..hehe


* tertunggu filem twilight breaking dawn..edward cullen kawen ngan bella..

6 komen:

Amirull Izzat berkata...

best pe citer nie... amir tgh tunggu dvd cetak rompak baru tgk..hehe

qasehraihan berkata...

ada geget2 leher tak??hakhak..klu ada nk tgk a..haha..nt pas u rembat yg cetak rompak tu..pasing2 a yerr..hihi

Tanpa Nama berkata...

best r citer nie...tggu nk donlod free jek..huuuu

qasehraihan berkata...

mmm..sume pakat nk donlod free ni sian a kat mamat khalid tu weiii..hihi

Reen Shah berkata...

shaz blom tngok agy . huhu

tak tau nak comment cmner , tp ramai yg ckp citer ni lawak . HAHA :D

thanks comment , hit back !

qasehraihan berkata...

shaz, link salah kot ni..xleh nk hit u back lorr..sori

KLIK UNTUK SHOPPING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright(c) All Right Reserved by Qasehraihan